Skypen/mailen/bellen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Skypen/mailen/bellen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Skypen/mailen/bellen

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

05 Januari 2012 | Nederland, Goes

Heee

hier weer even een berichtje van mij, nog gewoon vanuit het koude nederland.. haha!

Op dit moment ben ik vooral veel aan het skypen, mailen en bellen met gezinnen. Ieder gezin komt weer van een andere plek. Heb al met gezinnen gepraat uit bv; Atlanta, Connecticut, New Haven, Maryland, Stamford, Indiana etc.

Sommige gezinnen spreken me zeker wel aan maar er zitten er ook zeker tussen waar ik gelijk al een gevoel bij krijg dat het niks voor mij zou zijn.

Op dit moment zijn er 2 gezinnen die me wel aanspreken en waar ik enthousiast over ben (1 uit Atlanta & 1 uit Connecticut). Toch om alle opties open te houden ga ik dinsdag gewoon weer skypen met een nieuw gezin. Hier ben ik dan ook wel erg nieuwschierig naar. Jaja ik word hier nog een keer pro in.. haha! & allemaal in het engels. Ben stiekem toch wel een beetje trots op mezelf.

Ondanks al mijn nieuwschierigheid hoop ik nu toch wel snel een match te hebben. Krijg er steeds meer zin in & ben wel toe aan een nieuw avontuur.

Maarja al die keuzes he..
Het blijft lastig!

xxxxx

  • 05 Januari 2012 - 16:59

    Els:

    Haha, vanuit het koude Nederland.
    Dan hoop ik voor je dat het Atlanta wordt, want anders komen je berichten straks uit het koude Amerika ;)
    Hoop dat er nu toch wel snel een match in zit. En stiekem hoop ik toch ook wel dat je een beetje mij bij in de buurt komt te wonen!
    Maar het belangrijkst is natuurlijk dat het gezin leuk is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goes

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 29217

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: