Skypen/mailen/bellen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Skypen/mailen/bellen - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Skypen/mailen/bellen

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

05 Januari 2012 | Nederland, Goes

Heee

hier weer even een berichtje van mij, nog gewoon vanuit het koude nederland.. haha!

Op dit moment ben ik vooral veel aan het skypen, mailen en bellen met gezinnen. Ieder gezin komt weer van een andere plek. Heb al met gezinnen gepraat uit bv; Atlanta, Connecticut, New Haven, Maryland, Stamford, Indiana etc.

Sommige gezinnen spreken me zeker wel aan maar er zitten er ook zeker tussen waar ik gelijk al een gevoel bij krijg dat het niks voor mij zou zijn.

Op dit moment zijn er 2 gezinnen die me wel aanspreken en waar ik enthousiast over ben (1 uit Atlanta & 1 uit Connecticut). Toch om alle opties open te houden ga ik dinsdag gewoon weer skypen met een nieuw gezin. Hier ben ik dan ook wel erg nieuwschierig naar. Jaja ik word hier nog een keer pro in.. haha! & allemaal in het engels. Ben stiekem toch wel een beetje trots op mezelf.

Ondanks al mijn nieuwschierigheid hoop ik nu toch wel snel een match te hebben. Krijg er steeds meer zin in & ben wel toe aan een nieuw avontuur.

Maarja al die keuzes he..
Het blijft lastig!

xxxxx

• 05 Januari 2012 - 16:59

Els:

Haha, vanuit het koude Nederland.
    Dan hoop ik voor je dat het Atlanta wordt, want anders komen je berichten straks uit het koude Amerika ;)
    Hoop dat er nu toch wel snel een match in zit. En stiekem hoop ik toch ook wel dat je een beetje mij bij in de buurt komt te wonen!
    Maar het belangrijkst is natuurlijk dat het gezin leuk is.