MATCH - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu MATCH - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

MATCH

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

17 Januari 2012 | Nederland, Goes

'Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover...’

& dat is dus precies wat ik ga doen! Ik heb een match, eindelijk!!! 12 Maart is het zo ver dan vlieg ik naar de USA.

(JAAAA... ik weet het dat is dus al gewoon BIJNA!!)

Maar na VEEL gemailt en geskypt te hebben met verschillende families ben ik dan ook helemaal klaar om het avontuur aan te gaan.
En heb ik er veel zin in.

Ik ga naar een heel leuk gezin uit Winchester in Massachusetts, dat is een kwartiertje van Boston vandaan. Ze hebben twee kindjes, 2 jongens. Ian van 0 en Sam van 3.

Dit betekend natuurlijk wel dat ik al mijn lieve, lieve, lievee vrienden,collega's, kindjes van 'Jip en Janneke', zusje, papa en mama, familie en derest die ik nu vergeet heeel erg moet gaan missen :(

Ik zou zeggen maak allemaal maar skype aan & voeg me toe ; dominique.niemantsverdriet (a) want ik hoop jullie wel veel te spreken in het jaar dat ik weg ben natuurlijk! Zo hoef ik jullie hopelijk ietsje minder te missen. Haha!

Liefs, xxx






  • 17 Januari 2012 - 15:55

    Sabrina:

    Die quote ken ik ergens van! haha
    Jammer dat je niet naar atl komt ;) maar leuk dat je toch eindelijk een gezin hebt gevonden :D heeeeeeeel veel plezier en succes!

  • 17 Januari 2012 - 15:57

    Susanne:

    YESSSSSSSSSSSS!

  • 17 Januari 2012 - 15:58

    Dominique Niemantsverdriet:

    Jaa ik vond hem wel goed, haha!
    Dat had inderdaad ook erg leuk geweest!! Ben sowieso blij dat ik nu eindelijk een match heb hoor, werd wel is tijd:p dankjewel voor je berichtje :D jij ook nog veel plezier daar en natuurlijk veel succes verder!:)

  • 17 Januari 2012 - 15:58

    Cynthia:

    Geniet ervan meisje!
    Ik ga je missen
    En mijn schoenmaat laat ik je nog weten hahaha;)
    Kus

  • 17 Januari 2012 - 15:59

    Dominique Niemantsverdriet:

    Ik jou ook cynniee :(!! hahaha dat is goed!! Ik heb het beloofd he dus hou jij je post ma in de gaten;p

  • 17 Januari 2012 - 16:36

    Els:

    Whaaah, zo vet dag we samen oriëntatie hebben!
    Whaaah, zo jammer dat ik net een dagje eerder vlieg!
    Whaaah, zo leuk dat we samen onze 13e maand kunnen doen!

  • 17 Januari 2012 - 17:51

    Jose:

    Wauw...............goed gedaan meissie, we komen je natuurlijk opzoeken. Je hebt je gevoel gevolgd en dat gezin gekozen waar je je nu al heel fijn bij voelde. Super............ Wij hopen dat je een super gave leerzame tijd gaat hebben en veel nieuwe vrienden gaat maken.
    Paps en mams

  • 17 Januari 2012 - 20:54

    Ashley:

    Echt superleuk schat! Hoop dat je het daar heel erg naar je zin gaat hebben! En ik heb je al op skype dus dat moeten we maar eens gaan gebruiken dan!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goes

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 29228

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: