Visum - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Visum - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Visum

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

18 Februari 2012 | Nederland, Goes

Afgelopen dinsdag had ik een afspraak bij het consulaat. 'Helemaal' in Amsterdam. Omdat mijn lieve nichtje susanne in Amsterdam woont ben ik maandag al richting Amsterdam gegaan. Wel zo makkelijk, en ook erg gezellig natuurlijk!! Hebben weer als gewoonlijk sushi gemaakt en gegeten, haha!
Dinsdag kon ik dus lekker alles op het gemakje doen en konden we rustig door Amsterdam gaan touren om bij het consulaat te komen. Thank godd bestaan er trams en metero's,haha.
Ik had om 13.45 een afspraak en we waren er al rond 13.15 lekker optijd dus. Er stonden al meer mensen te wachten bij het hek dus we waren daar niet alleen. Omdat we al zo lekker optijd waren was ik snel aan de beurt. Het was erg fijn dat susanne mee was, want die kon dan al mijn spullen bijhouden en zo kon ik alles mee nemen wat ik nodig had. Daardoor ging het allemaal nog wat sneller.
Eenmaal binnen moest ik nog even wachten tot ik aan de beurt was, maar ook dit ging allemaal vrij snel. Ik moest mijn papieren geven, paspoort en ze wilden mijn vingerafdrukken hebben. Daarna mocht ik weer gaan zitten en moest ik wachten tot ik weer geroepen werd. Aangekomen bij het 2e loket, zat een aardige vrouw die me wat vragen stelde over mijn gezin en of ik ervaring met kinderen heb. En dat was het dan. Binnen een half uur stond ik weer buiten.
Afgelopen donderdag heb ik mijn visum binnen gekregen dus daar hoef ik me ook niet meer druk om te maken. Wel heeeel fijn hoor.

Nog maar eventjes en ik stap het vliegtuig al in.. weeks fly by!

De spanningen beginnen dan nu ook wel te komen en daarbij ook de inpak stres, haha.
Maar ook heb ik er natuurlijk heel erg veel zin in.
& ik heb veel contact met mijn gezin dus dat is ook heel fijn. Ze zijn ook zo enthousiast en met van alles bezig voor me. Dat scheelt ook een hoop. Word je zelf ook alleen maar enthousiaster door :)

Tot snel weer,,

x x do

• 18 Februari 2012 - 18:18

Els:

Nog 3 weekjes!!! Spannend!!!

• 18 Februari 2012 - 18:26

Susanne:

jaaaa ging echt super snel :)

• 21 Februari 2012 - 13:49

Yvonne:

hey
    wanneer ga je je ook al weer naar new york toe?
    Groetjes van yvonne

• 21 Februari 2012 - 15:05

Dominique Niemantsverdriet:

He yvonne! Ik vlieg 11 maart. En hoe staat het er bij jou voor?