Departure time & afscheid - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Departure time & afscheid - Reisverslag uit Goes, Nederland van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Departure time & afscheid

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

28 Februari 2012 | Nederland, Goes

En ook mijn vliegtijden zijn bekend; 11 Maart ga ik om 10.40 de lucht in. Eerst naar Londen, daar over stappen, en dan door naar New York. Gelukkig vlieg ik niet alleen, maar samen met Els. Wel erg fijn!

Het komt nu allemaal wel heel dichtbij en ik weet niet of ik al wel besef waar ik eigenlijk mee bezig ben. Maar ik heb er wel ontzettend veel zin in. Al zie ik enorm op tegen het afscheid straks, daar denk ik liever nog maar niet aan. Ben een week geleden ook begonnen met mijn koffer + handbagage in te pakken en kan je vertellen dit is ook wel een enorme klus. Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken. Zoals iedereen zegt; 'neem nou niet teveel mee do, je gaat daar nog genoeg shoppen. Alles is te koop.'
En met dat in mijn achterhoofd, gaat het vast lukken om geen drama's te krijgen rondom mijn koffers, haha.

Afgelopen zaterdag heb ik mijn afscheids 'feestje' gehad en dit was echt super. Dankjewel dat jullie er allemaal waren & voor de leuke cadeautjes natuurlijk =) Echt TOP!

Nog maar 12 dagen...

x x

  • 28 Februari 2012 - 11:58

    Els:

    Pff, gaat veel te snel, hè!
    Zal blij zijn als het afscheid nemen achter de rug is!
    Kunnen we ons op het volgende focussen!

  • 28 Februari 2012 - 12:29

    Frans En Majo:

    Hoi Dominique,

    Het gaat nu opschieten voor je, je vertrek zit er aan te komen.
    Leuk dat we je belevenissen kunnen volgen via deze site.
    Een nichtje van mij heeft ruim 1 jaar in Colombia gezeten en Engelse les
    gegeven als gaste op diverse basisscholen. Ze heeft het erg naar haar zin
    gehad en het was heel leuk om haar te volgen via waarbenjijnu.
    Ook jou wensen we een heel fijne reis en een geweldig verblijf in Boston
    toe. Hebben we het goed begrepen dat je niet alleen gaat?
    In ieder geval zullen we je avonturen volgen!

    Hartelijke groet,
    Frans en Majo.

  • 28 Februari 2012 - 19:56

    Dominique Niemantsverdriet:

    Jaa het gaat nu mega snel els!! Zal ook blij zijn idd als het afscheid voorbij is hebben we dat ook maar gehad. Kan niet wachten om het avontuur te beginnen!!

  • 28 Februari 2012 - 19:59

    Dominique Niemantsverdriet:

    Dankjewel voor jullie berichtje frans en majo! Het gaat nu inderdaad erg opschieten allemaal. Heel spannend maar heb er ook erg veel zin in. Ben nu ondertussen bijna een half jaar bezig met alle voorbereidingen en nu gaat het dan eindelijk gebeuren. Ik ga mijn best doen om deze site zo goed mogenlijk bij te houden. Leuk dat jullie me volgen:) groetjess

  • 04 Maart 2012 - 14:51

    Mattanja Karremans:

    Heel veel plezier Do!
    Tot in de states zou ik zeggen he! ;-) Ik zit vlak bij Els dus misschien een goed idee om een keer met zen 3en wat te doen!

    Xx

  • 05 Maart 2012 - 15:20

    Dominique Niemantsverdriet:

    Dankjewel mattanja! Jij ook he!! Super dat je al zo snel een gezin hebt gevonden. Lijkt me leuk om een keertje met zn 3e af te spreken!! :)

  • 07 Maart 2012 - 10:48

    Frans En Majo:

    Hoi Dominique,

    Deze laatste week gaat wel erg snel voorbij, zo lijkt het.
    Ben je al een beetje op dreef met alle voorbereidingen?
    Heb je onze kaart gehad?
    We wensen je een heel goede en fijne reis en héél véél
    GOOD LUCK in Amerikaa en waar nodig ook een beetje
    sterkte voor het afscheid hoor!

    Liefs en hartelijke groeten,
    Frans en Majo
    XXX

  • 12 Maart 2012 - 06:07

    Frans En Majo:

    Hoi Dominique,

    Heb je een goede reis gehad?
    Veel plezier met alle nieuwe ervaringen!
    We zijn benieuwd naar je belevenissen.

    Liefs en groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goes

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 29225

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: