Week 12 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Week 12 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Week 12

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

10 Juni 2012 | Verenigde Staten, Winchester

Alweer 3 maanden in America & nog steeds heb ik het naar mijn zin. Toch merk ik steeds vaker dat ik dingen van thuis toch wel heel erg mis. Vrienden, familie, mijn eigen auto, niet zo veel regeltjes.. haha!

Ik vermaak me nog prima en ik doe veel leuke dingen. Maar ook moet er soms geld gespaart worden en dan moet je weer even rustig aan doen. Het loon dat ik hier krijg is wel even heel iets anders dan wat ik gewend was in NL.

Vrijdag avond ben ik met een aantal meiden naar de film; 'Snow white and the huntsman' geweest. Dit was een erg goeie film!! Romantisch, actie en soms was ie best spannend (vond ik), haha! Zeker een aanrader. En een gezellig avondje.

Zaterdag was mijn hostfamily al vroeg de deur uit. Ze hadden een verjaardag en bleven daar ook slapen. Het weer was echt vreselijk, heel de dag alleen maar regen!! Ik ben optijd uit mijn bed gegaan en ben even lekker om een iced coffee + een donut gereden. Ik ben ondertussen echt verslaafd aan die 2 dingen!! Haha, niet al te best. Toen ik weer thuis was kwam niet veel later Anne- wil naar mij. We zijn gelijk door gegaan naar de Panera Bread waar we lekker hebben geluncht. Daarna zijn we terug naar mijn huis gereden en hebben we heel de dag NIKS uitgevoerd, haha!! Alleen maar op de bank gehangen en tv gekeken. Gossip Girl en daarna nog een film. Toen die was afgelopen zijn we maar naar bed gedaan.

Om het 'lazy' verhaal nog maar even af te maken hebben we zondag lang uitgeslapen, haha! Daarna gaan douchen en naar Lexington gegaan. Een plaatsje niet zover hier vandaan. We zijn daar lekker gaan lunchen en daarna heb ik Anne- wil op het station afgezet zij ging weer naar huis. Ik ben ook naar huis gegaan en ben lekker op bed met GTST begonnen (van 3 maanden geleden dus) een hele hoop in te halen.
Eerst dacht ik waar ben ik aan begonnen maar toen ik er weer eenmaal in zat kon ik niet meer stoppen. Ik geloof dat ik alle afleveringen in een paar dagen af heb gekeken, haha!!

Maandag had ik mijn wekker gezet, omdat ik van plan was te gaan sporten. Maar toen de wekker af ging ben ik nog maar een keer omgedraait en werd vervolgens een uur later wakker, haha!! 2 weken lang was mijn motivatie nergenst te bekennen! Zo vervelend.
Het weer was nog steeds niet echt super. Toen de kindjes wakker werden heb ik eerst een tijdje binnen gespeelt met ze en toen het redelijk droog was buiten ben ik nog een rondje gaan lopen. Koud was het niet, maar meer regen achtig. Het was echt even lekker om eruit te zijn. Toen eten gegeven en ze weer naar bed gedaan. Ik moest vandaag langer werken, omdat Tanya en Steve nog een meeting in Boston hadden. Ik heb lekker voor mezelf eten gemaakt; frietjes met een visje en als dessert ijs. Ik eet elke dag wel ijs hierzo! Ben er echt helemaal verslaafd aan!! Wat wil je ook als er hier sowieso altijd 5/6 bakken met Ben en Jerry ijs in de vriezer liggen, haha!

Dinsdag & woensdag weer een normaal dagje. En ik heb de motivatie weer gevonden om te gaan sporten, EINDELIJK! Haha! Ben 2 avonden achter elkaar gegaan en het was heerlijk!! Daarna voel ik me altijd weer zo fit.

Donderdag had Sam weer zwemles en dit ging hartstikke goed. Zo leuk om te zien!! Vrijdag soccer en dat blijft toch een beetje lastig. Maar het duurt ook veels te lang, 45 minuten is voor een kind van 3 echt niet normaal. Maar hij hield het goed vol voor zijn doen dus daar was ik dan ook wel weer trots op.

Vrijdag avond ben ik met een aantal meiden naar een bar/restaurant geweest. We hebben daar lekker gegeten en ondertussen was er een jazz band die speelde. Ik had meer verwacht dat we echt meer naar iets van een club gingen. Maar ondanks dat was het een hilarische avond!!

Zaterdag ging mijn wekker alweer vroeg. Ben met 2 andere meiden naar six flags gegaan. Een erg gezellig dagje en in bijna alle achtbanen wel geweest. Toen ik s' avonds thuis kwam heb ik lekker pasta gemaakt een wijntje ingeschonken en ben ik nog wat tv gaan kijken. Daarna was ik helemaal gesloopt en ben ik snel gaan slapen.

Zondag (vandaag) heb ik lekker uitgeslapen. Ben daarna gaan sporten, gedoucht, langs starbucks gegaan om een caramel frappuchino <3 en naar de target gereden. Heerlijk om daar rond te lopen. Ze hebben er echt van alles. Ook nog even sushi gegeten natuurlijk en toen ik thuis kwam ben ik uitzending gemist gaan kijken. Even lekker Nederlands. Gezellig met het gezin gegeten en daarna nog wat was gedaan. Ook alvast mijn trolley voor Chicago aan het inpakken, want daar zit ik van woensdag t/m zaterdag met het gezin. Erg veel zin in =) Schijnt hele mooie stad te zijn met veel leuke dingen om te bezoeken. Toch ben ik wel benieuwd hoe het zal gaan met zijn allen in dat hotel...... haha!!

xoxo


  • 11 Juni 2012 - 04:58

    Frans En Majo:

    Hoi Dominique,

    Al vroeg op, even je verslag zitten lezen. Al weer 3 maanden ben je daar, de tijd lijkt wel voorbij te vliegen. En iced coffees, donuts, frietjes, ben en jerry's, pasta's, sushi, klinkt allemaal heerlijk en is je van harte gegund, maar goed dat je weer bent gaan sporten, haha. Volhouden hoor, toen ik daarmee moest stoppen ging het fout en alleen fysio lost dat niet meer op.
    Leuk dat je naar Chicago gaat, geniet maar fijn van alles. Heel mooi om te lezen, dat je zo'n fijne
    vriendin hebt. Lijkt me echt een must, zeker als je een baan hebt als jij en ver van huis bent.

    Uitkijkend naar je volgend verhalen,
    liefs en groeten van ons, xxx

  • 11 Juni 2012 - 17:25

    Riet:

    Hey Dominique,
    Heb net de laatste verslagen gelezen. Fijn dat je het nog zo goed naar je in hebt.
    Moet jij in de vakantie in Chicago ook op de kindjes passen??? Wel leuk dat je daar ook mee naar toe mag. Kijk je daar ook eens :)
    Hier gaat alles zijn gangetje. Volgende week gaan de dames van de receptie op mijn werk na elkaar op vakantie dus dat wordt een week of zes veel werken.
    Het weer hier is bedroevend, regen, regen, regen....:(
    Half mei zijn we vertrokken naar Portugal, daar was het heerlijk, dus valt het wel tegen als je hier weer in de kou komt.
    Ik wacht weer op je volgende verslag. Hoe je goed en bye bye.


  • 11 Juni 2012 - 18:46

    Leonie:

    Hoi Do,
    Leuk om na een roerige tijd je verhalen te lezen en je foto's te bekijken , wat ik ook superleuk vond was met je te skypen alleen de omstandigheden niet zo, dus dat moet ik nog uitzoeken kunnen we dat nog eens overdoen.
    Fijn om te lezen dat het goed gaat, maarru blijf je wel sporten haha.
    Met de Kids is alles goed ze hebben vorige week een dansshow gehad was superleuk maar ook super vermoeiend.
    Als er weer nieuws is laat ik het weten.
    Bye Bye miss you xxxx


  • 14 Juni 2012 - 17:11

    Susanne:

    xoxo, gossip girl......... je kan wel zien dat je veel series kijkt hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 29224

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: