Week 10 + 11 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Week 10 + 11 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Week 10 + 11

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

01 Juni 2012 | Verenigde Staten, Winchester

Zo hier ben ik weer!! Het is alweer even geleden dus vond het wel weer is tijd worden voor een nieuwe update. Aangezien ik ook al weer 2 nieuwe verslagen van Anne- wil voorbij heb zien komen met volle verbazing van mij. Kan niet geloven dat de tijd zo ontzettend snel voorbij gaat. Dat word graven in me geheugen, haha!

Ik ga maar weer verder waar ik gebleven was.

Vrijdag was ik lekker heel de dag vrij. Ik ben 's ochtends lekker even gaan sporten. Daarna gedoucht en de auto in gestapt op weg naar Beverly. Ik ging die dag naar Anne- wil om lekker naar het strand te gaan. Ze woont aan de kust dus dat is ideaal met zulk lekker weer. En het is maar een half uurtje rijden voor mij dus dat is best te doen. Zeker voor Americaanse begrippen.
We zijn naar een prive strandje gegaan, waar we eigenlijk dus niet mochten komen. Het was alleen bedoeld voor mensen die in een huis woonde aan het strandje/water daar. Maar aangezien toch niemand dat controleert zijn wij er lekker gaan liggen. S' avonds zijn we sushi gaan eten (of course) & dat was weer smullen, haha!! Daarna richting mijn huis gereden waar we eerst nog een rondje over de 'fair' soort kermis hebben gelopen. Nou kan je vertellen dat was maar een KLEIN rondje, want het was niet normaal druk!! En aangezien die drukte vooral bestond uit kleine rondrennende kinderen waren we snel weer weg, haha! We zijn er dan ook wel achter dat we in het weekend onze vrije tijd liever zonder kinderen in onze buurt besteden, haha! En aan kinderen begin ik voorlopig ook nog maar even niet. Best fijn om te kunnen zeggen s' avonds als je klaar bent met werken; nou doeii he, fijne avond en tot morgen!! Hahha! Klinkt heel erg, maar zo is het op dit moment nog even wel.
Daarna hebben we bij mij thuis een overheerlijkee strawberry cheescake gemaakt!! Echt super makkelijk en geloof dat we er 2 dagen over hebben gedaan om die hele taart op te eten, haha. Vrijdag nacht werd ik opeens niet zo lekker, details zal ik besparen, haha! En aangezien we zaterdag onze laatste dag naar school moesten was dit wel even erg balen!! We hadden wel onze wekker gezet om te kijken hoe het ging. Maar nog niet echt zoveel beter. Zijn dus verder gaan slapen en tegen de tijd dat we weer wakker werden ging het gelukkig al een stuk beter!! Die dag hebben we ook maar een beetje rustig aan gedaan. S' avonds wel naar het concert van James Morrisson geweest!! Dat was echt SUPER!! Wat kan hij goed zingen, heel gaaf om dat in het echt mee gemaakt te hebben. Een erg leuke avond dus.

Zondag zijn we Boston in gegaan met Vanessa een andere au pair hier uit de buurt. Anne- wil en ik hebben dan al wel het een en ander gezien van Boston, maar toch nog niet alles. En daar ging Vanessa ons mee helpen. Zij is hier al 10 maanden nu, dus die wist al een stuk meer dan ons. Echt een super leuk dagje gehad. We hebben een hele andere kant van Boston gezien en hebben vooral ook veel langs het water gelopen. Erg mooi. Ook zijn we naar George town geweest. Erg mooi gedeelte vond ik. Hele mooie straatjes. Ook hebben we een 'toren' beklommen (weet even de naam niet meer) wat ik nog wel erg goed kan herinderen is dat we 294 trappen op moesten lopen, hahha! Wat een DRAMA!! Uiteindelijk boven aangekomen hadden we wel een heel mooi uitzicht over Boston, dus het was het zeker waard. Daarna zijn we richting een groot schip gelopen die ook deel heeft gemaakt van de oorlog. Om erin te komen moesten we door allemaal security poortjes heen en onze tassen werden gecontroleert. Lekker overdreven allemaal, maarja what can I say.. Typical America!! Haha. Hebben een rondje over het schip gelopen en zijn daarna naar 'the barking crab' gelopen. Een heel gezelllig restaurantje aan het water, waar je echt heerlijke lobster kan eten. Ze worden zo vers uit het water gevangen en daarna op je bordje geserveerd. Daarna terug naar de auto gelopen (ja het was me wat.. nog nooit zoveel gelopen op een dag, haha) en Anne- wil afgezet bij het station die ging weer naar huis. S' avonds heb ik zelf ook niet meer zoveel gedaan. Toen ik thuis kwam was iedereen weer terug van hun reisjes even bij gepraat met Tanya en Steve en naar mijn kamer gegaan. Lekker optijd gaan slapen.

Maandag begon de nieuwe werkweek alweer. De tijd vliegd! Na die rotweken die ik ervoor had gehad met het nieuws uit NL dacht ik deze week weer normaal te kunnen beginnen. Nou die gedachte werd helaas maar weer flink verstoord! Ik kreeg nu te horen dat ook mijn opa was overleden. Het was geen verrassing en had ook wel verwacht dat het ooit zou moeten gaan gebeuren aangezien we al een hele lange tijd wisten dat hij ziek was. Maar toch zal zo'n moment nooit leuk zijn. De week begon dan ook weer lekker k*t om het zo maar te zeggen. Maargoed je moet toch door.. en kan wel merken dat je zulke dingen hier heel anders mee maakt dan dat je thuis zou zitten midden in de verdrietige sferen etc.
Die middag werden de kindjes weer laat wakker. Ik ben met ze naar de speeltuin gegaan dat vinden ze altijd heel leuk.

Dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag waren eigenlijk allemaal wel een beetje hetzelfde. De kindjes slapen vaak tot laat dus ik heb altijd maar een uur, 1,5 uur met ze voordat het alweer dinner time is voor de kleinste. Vaak speel ik lekker met ze buiten in de tuin, als het lekker weer is (wat het hier de laatste weken wel veel is <3) laat ik ze met water spelen. Verder gaan we regelmatig naar de speeltuin en als het minder mooi weer is naar de gym. Donderdag had Sam wel zijn eerste zwemles, erg leuk om te zien!! Ook vrijdag had hij een activiteit; Soccer!! Dit duurde 45 minuten en kan je vertellen dat hij niet heel erg gefocust was, haha! Maar wat wil je hij is 3 jaar. 20 minuten voor tijd was hij het dan ook al meer dan beu, maar toch moet je dan proberen hem met het spel mee te laten doen. Best moeilijk! Was dan ook blij dat Tanya en Steve er tegen het einde nog even bij waren, omdat ze graag wilde zien hoe zijn 1e class was.

Afgelopen weekend was het weer lang weekend. Maandag was ook iedereen nog vrij, omdat het memorial day was. Een dag waar we mensen herdenken die hebben mee gevochten in de oorlog. Er word hier geloof ik niet zo veel aan gedaan.

Zaterdag ben ik met de trein al vroeg richting Beverly gegaan voor een lekker dagje strand met Anne- wil en haar hostfamily. Anne- wil kwam mij ophalen op de fiets en dus hebben we veel mensen aan het lachen gemaakt.. haha! Erg leuk om te zien en zelf werd je er ook wel vrolijk van om te zien dat je bij alle mensen die we tegen kwamen een glimlach op hun gezicht toverde. Ik zat namelijk achterop met mijn rugtas op mijn rug en mijn trolley achter de fiets aan gerold, haha! In NL heel normaal, maar hier dus niet.
De hostparents van Anne- wil hebben een boot en we zijn daarmee naar een private beach gegaan. Het was echt een super leuk dagje. Om het zo is vanaf het water te zien allemaal. Er waren veel boten in het water die dag en het was erg druk om alle strandjes die we onderweg tegen kwamen. S' avonds zijn we natuurlijk , hoe kan het ook anders.. WEER sushi gaan eten. Heus niet verslaafd hoor !! Daarna naar Anne- wil haar huis gegaan om een film te gaan kijken. Tenminste dat dachten we. Hahha! Erg moeten lachen om Anne- wil die na 10 minuten toch wel gefrustreerd met de afstandsbediening zat, omdat we het goeie progamma maar neit konden vinden. Uiteindelijk helaas geen film dus. Maar de lachspieren wel weer even getraind, haha! We zijn lekker gaan slapen en toen was het alweer zondag.

Zondag zijn we lekker gaan lunchen in Beverly, en hebben we in de tuin gelegen. Ben toch al wel een beetje bij gekleurd, niet heel vervelend!! =D
Aan het einde van de middag zijn we weer in style naar het station gefietst en ben ik in de trein gestapt naar huis. Lekker Gossip Girl gekeken in bed (wat mijn nieuwe verslaving toch wel is na The Hills, haha).

Maandag lekker uitgeslapen en even naar de mall geweest om nieuwe slippers te kopen. Daarna nog even in de zon gezeten met mijn tijdschriften en s' middags moest ik even een paar uurtjes werken, maar de kindjes lagen toen te slapen. Dus heb ondertussen naar Gossip Girl gekeken.

Dinsdag had ik s' ochtends muziek les met Ian. Toen we daar aan kwamen bleek alleen (helaas) dat hij nog iets te klein was voor deze groep. Toch zijn we gebleven en heb ik zoveel mogenlijk mee proberen te doen met Ian samen. Maar het was niet een heel erg succes.
S' middags met ze naar de speeltuin geweest.

Woensdag was het weer een normale dag en donderdag had Sam zijn 2e zwemles. Dit ging hartstikke goed, alleen 5 minuten voor tijd wilde hij niet meer. Aan jou dan toch de taak hem die 5 minuten nog even vol te laten houden. Uiteindelijk was dat ook gelukt zonder veel moeite gelukkig. Haha!
Daarna nog even in de speeltuin gespeelt en toen was het alweer dinner time. S'avonds toen ik Sam naar bed deed wilde hij weer veel nederlandse woordjes leren. Erg leuk =)

Vrijdag (vandaag) was ik eigenlijk van plan lekker even naar de gym te gaan. Wekker gezet etc. Helaas is het er toch maar weer bij in geschoten, haha. Dan morgen maar een nieuwe poging. Vandaag Sam zijn 2e les soccer, ben benieuwd hoe dat gaat! Kijk er nu al naar uit.... haha!!

I miss you guys!

Gelukkig gaat de tijd snel, voor je het weet ben ik er weer!! Can't wait!

Maargoed nu lopen we wel heel erg op de zaken vooruit, haha! Het is hier nog steeds erg leuk!! En ik ga al bijna naar Chicago nu, ook erg veel zin in! Toch is het wel een heel ander land met veel andere regels dan in NL. Mij kan je dan toch gelukkiger maken met NL hoor! Haha.

xxxxxx liefs



  • 01 Juni 2012 - 20:01

    Suzanne:

    Hey Do!

    Wat fijn om te lezen dat je het zo ontzettend naar je zin hebt.
    Fijn dat je ook zo veel met dat andere meisje optrekt!
    Jeetje je hebt wel heel wat te verwerken gehad zeg, heel veel sterkte en gecondoleerd.

    Xx Veel liefs suus

  • 03 Juni 2012 - 21:14

    Els:

    Hey Do,

    Klinkt weer allemaal heel leuk!
    Heb het al sinds ik je adres vroeg in de planning staan om een kaartje te sturen, maar heb het steeds zo verschrikkelijk druk!
    Ik mis trouwens wel de foto's bij je verslag :p
    Ik werk nu al veel meer en krijg dinsdag de sleutel van m'n huisje!
    Jij nog heel veel meer fun daar aan de andere kant van die grote plas!

    Liefs Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 29215

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: