Week 9 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Week 9

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

17 Mei 2012 | Verenigde Staten, Winchester

Vrijdag was gewoon weer een normaal dagje voor me. Ik heb lekker uitgeslapen en aangezien ik mijn loon weer had gekregen die dag, werd ik al vrolijk wakker. Vandaag kon ik namelijk EINDELIJK mijn ticket kopen naar Aruba!! Toen dat was gebeurd realiseerde ik me ook dat ik echt nog maar heel weinig geld over had voor het weekend en de week daarna, haha. Maar ja dat had ik er ook wel voor over. Daarna ben ik weer verder gegaan met The hills, en heb ik niet zoveel gedaan. Rond 4 uur werden de kindjes wakker. Het was heerlijk weer dus ik ben lekker een rondje gaan lopen met ze. Sam op zijn fiets en Ian in de kinderwagen. Heb echt genoten! Als de zon schijnt voel je, je toch net wat vrolijker. Tanya kwam die dag al eerder thuis, zodat ik naar Anne- wil kon gaan. We wilde graag naar de film, maar hij draaide alleen om 7.10 & anders pas weer rond 10 uur. Aangezien het toch nog wel een stukje rijden is wilde Tanya best is een keer wat vroeger naar huis komen zodat ik wat eerder kon stoppen en zodat we de film konden halen. Eenmaal in de auto gestapt, niet gedacht aan de tijd en dat het spits was, kwam ik onderweg natuurlijk ook nog even gezellig in de file te staan. Gelukkig duurde dit niet al te lang en was ik optijd bij Anne- wil. We zijn naar de film; Think like a man geweest. Ik vond hem best leuk, maar niet super ofzo. Wel een gezellig avondje gehad. Daarna Anne- wil naar huis gebracht en ben ik zelf ook door gereden naar huis. Toen lekker gaan slapen.

Zaterdag was ik overdag vrij. Ik ben Boston in gegaan in mijn eentje. Het weer was echt TOP! Heerlijk rond gelopen, in het park gezeten, mensen gekeken en natuurlijk sushi gegeten. Ik was naar een food court gegaan, allemaal lekker eten daar. Ze hadden echt van alles. Ook was het heel goedkoop wat mooi uitkwam aangezien ik bijna geen geld had. Om 5 uur moest ik weer thuis zijn om te werken. Tanya en Steve gingen naar een wedstrijd in Boston. Heb echt een hele leuke avond gehad met de kindjes. Toen Ian op bed lag heb ik daarna een Brownie gemaakt met Sam. Haha, heel leuk was dit! Hij was erg enthousiast en wilde me goed helpen met alles. Hij was heel goed in het aflikken van de lepel en zelfs de stukjes chocolade die op de grond waren gevallen likte hij schoon, hahha! Daarna lekker voor mezelf gekookt en ben ik verder gegaan met The hills.

Zondag ben ik s' ochtends naar de gym gegaan. Daarna lekker gedoucht en in de auto gestapt naar Anne- wil. We hebben een dagje in Salem rond gelopen. Dat is een klein plaatsje waar heel veel word gedaan aan haloween. Vroeger dachten ze namelijk dat daar heksen woonde en zijn er ook veel mensen vermoord. Je kan dan bijvoorbeeld ook een ghost tour doen of een fotoshoot met allemaal heksenkleding aan. Met haloween willen Anne- wil en ik er ook zeker heen gaan. Waar ik nu al erg naar uitkijk natuurlijk, ben ook zo'n held!! Haha!!
Verder was het weer een warm dagje. Hebben op het terras gezeten, lekker geluncht en gekletst. Ik ben die dag dan ook best wel een klein beetje bijgekleurd. Niet verkeerd, haha!
Anne- wil afgezet en daarna weer lekker naar huis gegaan. Het weekend was alweer voorbij.

Maandag was het niet erg lekker weer. Het ene moment regende het en het andere moment was het weer droog. De kindjes waren laat wakker en heb dus ook gewoon lekker thuis gespeelt met ze. 's avonds had ik afgesproken met Lissy en Nina 2 andere au pairs. We zijn wat gaan drinken in een mall hier niet zo ver vandaan. Was erg gezellig.

Dinsdag was een wat minder leuke dag. Aangezien die dag mijn familie allemaal bij elkaar was en ik kon er niet bij zijn. Dan ben je opeens wel heel erg ver weg. En ik had het er ook best wel even moeilijk mee. Heb geprobeerd een beetje uit te slapen en ben de hills gaan kijken (voor de verandering, haha). 's middags ben ik met de kindjes naar de gym gegaan. En het was een erg leuke middag met wel genoeg afleiding. Toen ik thuis kwam stond Tanya al te wachten op mij. Ze wilde Sam mee uiteten nemen. Dus ik heb Ian eten gegeven in bad gedaan en toen naar bed. Daarna ben ik weer verder gegaan met The hills en die avond heb ik ook de laatste aflevering gekeken.. zo jammer! Haha. Dus vanaf nu niet meer The hills, dan moet ik maar wat anders gaan bedenken.

Woensdag moest ik er al optijd uit, omdat de schoonmaaksters altijd om de 2 weken komen en het was weer zo ver. Altijd leuk! Ik ben naar het centrum gelopen, want daar had ik met Vanessa afgesproken bij starbucks. We hebben lekker wat gedronken en gekletst. Was gezellig. Daarna ben ik naar huis gegaan en heb ik lekker een eitje met kaas voor mezelf gebakken. Heerlijk was dit!
'S middags heb ik met de kindjes in de tuin gespeelt. Het was echt heel klammig weer, niet echt zo lekker dus! Maar het was een leuke middag. 'S avonds Ian in bad en bed gedaan en toen eten gemaakt voor Sam. Daarna nam Steve het over. Ik ben toen lekker naar de gym gegaan. Ik kan gewoon al een kwartier achter mekaar hardlopen, haha! Best wel een beetje trots. Aangezien ik normaal binnen 1 minuut het al niet meer vol hield. Daarna lekker gedoucht en wat te eten gemaakt. Ik heb The vow gekeken. Dit is een erg mooie film & voor diegene die hem nog niet gezien hebben, een echte aanrader!!

Donderdag (vandaag) heb ik uitgeslapen en heb ik daarna geluncht. Laatste middagje werken vandaag & dan heb ik lekker lang weekend!! Steve heeft dit weekend een bruiloft en is vanmiddag al vertrokken. En Tanya gaat met de kinderen een weekendje naar Cleveland. Home alone dus!!

xoxo


  • 17 Mei 2012 - 19:47

    Frans En Majo:

    Hoi Dominique,

    Wal leuk dat je nu je ticket hebt kunnen boeken naar Aruba, 't is niet gering, je wordt zo wel een
    globe-trotter zeg! Leuk, dat je brownies hebt gebakken. Vind ik ook altijd leuk om te doen, maar
    net als bij jou verdwijnt de chocolade (Frans) dan al voordat ze af zijn. Dat is een snoeper, dat wil je niet weten. Ze zien mij er altijd voor aaan, maar'dat is echt niet waar. Meestal als er hier wordt gebakken verdwijnt er driekwart naar de Kreekrug, Hanne en vooral haar 'mannen' kunnen er ook wat
    van.
    Zaterdag en dinsdag waren, ook hier, moeilijke dagen. Vooral voor Leen en het gezin, maar ook
    voor de hele familie en we kunnen ons voorstellen hoe het voor jou was.
    Als ik je verhalen lees, lijkt het wel steeds heel mooi weer te zijn bij jou, je kunt zo vaak naar
    buiten, ook met de kindjes. Hier wil het nog steeds niet, bijna juni en nog steeds koud, we hebben
    zelfs de cv nog aangehad vanavond.
    Je bent Home Alone, waar heb ik dat meer gehoord en gezien, heb je de deur gebarricadeerd? Ha,Ha!
    Zo nu ga ik Wilko ook nog even mailen, die had weer eens een festival vandaag (DJ).

    Liefs en groetjesvan ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 29219

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: