Week 8 + 9 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Week 8 + 9 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Week 8 + 9

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

10 Mei 2012 | Verenigde Staten, Winchester

Eens even denken.. Waar was ik gebleven.

Vorige week woensdag lag ik nog lekker lang uit op mijn bed mijn vorige reisverslag te schrijven terwijl de schoonmaaksters het hele huis aan het schoonmaken waren. Waaronder ook mijn kamer. Ze komen 1x in de 2 weken. En ik zat me laatst eens te bedenken dat ik eigenlijk best wel veel geluk heb, haha. Normaal was ik sowieso altijd 1x in de week mezelf in het zweet aan het werken om mijn kamer schoon te krijgen en nu hoef ik daar helemaal niet meer aan te denken. Dat word nog zwaar als ik terug kom in NL straks, hihi.

Ik ben nog steeds niet met de kindjes wezen zwemmen. Tanya wil dit graag eerst zelf doen. Want het is de eerste keer. Heel logisch denk ik wel. Aan de andere kant ook best jammer, want het lijkt me echt leuk om te doen. Ik heb nu al een aantal keer met ze gekeken naar het zwembad. En ze zijn er echt alletwee van onder de indruk. Het is de afgelopen week niet zulk lekker weer geweest jammer genoeg. Ik merk nu echt wel aan mezelf dat ik toch wel toe ben aan de zomer! Maargoed, wie nou niet?! Haha! Verder was de week met de kindjes eigenlijk gewoon hetzelfde niks bijzonders.
Ik heb afgelopen weekend wel wat meer moeten werken dan anders.

Vrijdag avond hadden Tanya en Steve een concert in Boston dus toen heb ik tot 12 uur moeten werken. Dit betekend niet dat ik dan heel de avond beneden op de bank moet zitten. Als ik wil gaan slapen mag dat gewoon. Anne- wil was heel het weekend bij me wat erg fijn was, aangezien het toch wel een rare week is geweest met al het nieuws dat ik te horen heb gekregen uit NL. We zijn vrijdag optijd gaan slapen, omdat we er zaterdag weer optijd uit moesten voor die oh zo leuke school. Vrijdag avond eerst nog even ons huiswerk gemaakt. Heb vooral gekopieerd en geplakt, haha!
Helaas was het zaterdag nog saaaier dan de vorige keer dat we er waren. Ik viel echt bijna in slaap. & heb sirrieus ook geen woord verstaan wat die man allemaal heb vertelt die dag! Zooo snel weer. Na school waren we alletwee zo gaar. Verpest gewoon heel je dag, haha. We zijn naar de supermarkt gegaan en hebben 2 bakken ben en jerry ijs gekocht. Wat een keuzes!!! Niet normaal. We hebben ook echt wel even 10 minuten voor die vriezer gestaan, haha. Mensen zullen wel gedacht hebben!! We wilde nu eens wat anders kiezen dan dat we al kenden en dat is gelukt ook. We hebben trouwens ook gehoord van een paar andere meiden dat de ben en jerry fabriek in Vermont is. Hier misschien 3 uurtjes vandaan! Die gaan we ook zeker weten bezoeken :D Kan niet wachten, haha!
Zaterdag avond moest ik weer werken. Anne- wil en ik hebben samen lekker pasta gekookt en hadden allemaal lekkere dingentjes gekocht voor die avond. Hebben heel relaxt films gekeken en vooral veel gekletst. Erg gezellig altijd. Zondag hebben we lang uitgeslapen en zijn daarna lekker gaan lunchen samen. Toen we thuis kwamen hebben we nog even een film gekeken en toen werd Anne- wil opgehaald door haar hostparents.

Maandag begon alweer een nieuwe werk week. En ik heb dan ook een hele dag moeten werken, omdat de nanny ziek was. Dit vond ik eigenlijk helemaal niet erg. Is weer eens wat anders en toch wel fijn even wat meer afleiding. Ik was 's ochtends alleen met Ian, Tanye heeft Sam zelf naar school gebracht die dag. Ian slaapt van 9 tot half 11 nog dus in die tijd heb ik de keuken opgeruimd, wat behoorlijk veel werk was en eigenlijk niet mijn taak. Maar ik vind het niet erg. Ik hou er tenslotte absoluut niet van om in een rommelig huis te zitten. & aangezien Americanen nou niet bepaald heel erg opruimend zijn van zichzelf, zijn ze vast heel blij dat ik hier ben, haha!
Ook was het nog was dag dus heb ik alle was gedaan van de kindjes. Toen Ian wakker werd heb ik eerst alle was opgeruimd en ben daarna met hem naar beneden gegaan. Hem even een snack en melk gegeven en toen klaargemaakt om Sam te gaan halen op school. We waren natuurlijk veels te vroeg, dus hebben nog even gewacht in de auto. Toen het bijna tijd was zijn we naar binnen gegaan en Sam was blij om ons te zien. Hij heeft altijd veel te vertellen en praat dus veel. Hij vraagd nu ook tegewoordig heel vaak; are you here when i wake up after my nap. Zo lief! Ik heb ze nog even laten spelen en ben daarna met ze gaan lunchen. Daarna was het alweer tijd voor hun nap. Ze hebben lang geslapen en toen ze wakker werden hebben ze eerst een snack gegeten, hebben we een cadeautje gemaakt voor papa Steve, want het was zijn birthday! En zijn we daarna naar een speeltuintje gegaan. Hier hebben de kindjes heerlijk gespeelt. Het was ook zo leuk om Ian bezig te zien. Hij kroop het hele speeltuintje rond en blij dat hij was, haha! Toen we thuis kwamen heb ik Ian zijn eten gegeven in bad en bed gedaan. Sam mocht vandaag wat later op blijven voor Steve zijn verjaardag. We hebben gezellig met zijn allen gegeten. En Steve was erg blij met zijn stroopwafels!!!! Hahha dit is echt geweldig om te zien. Niemand mag eraan komen en het enige waar hij aan denkt ongeveer zijn de stroopwafels, haha. Woensdag bijvoorbeeld kwam hij thuis en hoorde ik hem met Tanya praten en opeens hoor ik hem zeggen; but first i'm gonna get a stroopwafel, i was thinking about it the whole time on my way home. Hahha heb echt gelachen! Een geslaagde verjaardag dus.

Dinsdag was het erg slecht weer, veel regen. De nanny was weer beter dus ik moest alleen de middag werken. In de ochtend ben ik weer naar zumba geweest samen met Vanessa. Dit ging al stukken beter dan de vorige keer, haha. Erg leuk! Daarna gedoucht en toen ik beneden kwam wou de nanny net naar boven lopen met de kindjes om ze in bed te doen. Sam kwam naar me toegerend en gaf me een knuffel en vroeg of ik hem in bed wilde stoppen, zoo lief <3 Nadat ik dat had gedaan ben ik als een gek om sushi gegaan, hahah! Ik had het echt even nodig!! Te lang geleden alweer. En het heeft me goed gesmaakt. De kindjes werden pas wakker om 4.30 daarna een snack gegeten en ben ik met ze naar de gym gegaan. Om daar naar de 'speelkamer' te gaan. Ze vermaken zich daar echt prima dus het was een geslaagde middag. Daarna heb ik ze eten gegeven en de kleinste in bad en bed gestopt. Tanya is altijd rond 6.30 weer thuis van haar werk en dan neemt ze het vaak over.

Woensdag ochtend heb ik mezelf is even lekker in het zweet gewerkt in de gym. Heerlijk! Toen ik thuis kwam ben ik gaan douchen lekker een broodje hamburger gemaakt met een dikke klodder, Nederlandse, mayonaise erop. Heeerlijk!! En ben ik op de bank neergeploft om verder te gaan met the hills, waar ik ondertussen toch wel verslaafd aan ben, haha. De kindjes werden weer laat wakker. Om half 5 sliepen ze zelfs nog. Altijd leuk om ze wakker te maken, gezellig dat ze dan vaak zijn =D hebben een snack gegeten. En niet lang daarna kwam er een vriendin van Tanya met haar kindjes langs. Ze kwamen gezellig bij ons eten. Terwijl zij aan het koken waren heb ik me bezig gehouden met Ian. Die kan je geen seconde alleen laten namelijk, haha. Veryy nicee!!
Na het eten heb ik Ian in bad en bed gedaan en beetje geholpen de keuken op te ruimen. Daarna met een paar bolletjes ijs op de bank geploft (ja, alweer) om hoe verrassend the hills te gaan kijken, hahha!
Ik ging pas laat slapen. Het was trouwens ook echt een rot nacht, want het regende zooo hard heel de tijd dat ik daar wakker door ben gehouden, GRR. Zo irritant!

Donderdag (vandaag dus) heb ik lekker uitgeslapen een broodje hamburger gemaakt en even naar de starbucks gegaan. Ook ben ik gebeld door mijn counceler met de vraag of ik een meisje wilde emailen uit ons cluster die er nu nog maar 2 weken is. Of ik haar onder mijn hoede wil nemen, omdat ze me wel heel sociaal vind etc. haha! Leuk om te horen. En natuurlijk wil ik daarmee helpen.

Verder heb ik mijn weekendje Montreal geboekt. Daar ga ik naar toe van June 29 - July 1. Er is dan ook een groot jazz festival en ik vind het ook wel weer eens tijd voor een feestje, aangezien ik al langer dan 2 maanden niet uit ben geweest nu :/ SCHANDALIG! Hahha! Dus dat gaat helemaal goed komen. Ik heb er een goed gevoel over, hihi.

Ook heb ik een groupon gekocht vandaag om in de zomer een dag (die je zelf uit mag kiezen) whale watching te gaan doen. Lijkt me erg gaaf!

& 19 Mei ga ik samen met Anne- wil naar James Morrison in Boston =) Heel veel zin in!! Een ticket was ook echt maar 30 dollar, waarschijnlijk, omdat hij hier niet heel erg bekend is. Dus dat is alleen maar mooi voor ons!

So far so good!!

Toch mis ik op dit moment thuis wel heel erg!! En denk ik veel aan jullie allemaal <3

Hele dikke kus xx


  • 10 Mei 2012 - 18:25

    Marijn:

    Leuk verhaal hoor! X Marijn

  • 10 Mei 2012 - 19:10

    Els:

    Hey Do,

    Dat klinkt weer allemaal super! Wil je me jouw adres daar nog eens mailen?

    Xx

  • 10 Mei 2012 - 19:48

    Anne:

    Wat een leuk verslag!
    Als ik dit allemaal zo lees ben ik wel heel jaloers op je hoor!
    Wat een leuke tijd heb je daar tot nu toe!

    Wel erg jammer van het rotnieuws, ik hoop dat je het een beetje trekt daar want dan ben je toch heel ver weg ineens he..

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 29213

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: