Week 7 + stukje van 8 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Week 7 + stukje van 8 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Week 7 + stukje van 8

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

02 Mei 2012 | Verenigde Staten, Winchester

Vorige week was een beetje anders dan normaal, omdat Steve en Tanya allebij aan het reizen waren. Steve vertrok zondag alweer voor 3 dagen en Tanya vertrok maandag ook voor 3 dagen. De nanny bleef daarom ook maandag en dinsdag slapen zodat ik niet alleen zou zijn. Mijn tijden waren gewoon bijna nog hetzelfde, alleen soms een halfuurtje eerder beginnen en ik ben 1x om half 7 begonnen, om te zien hoe het in de ochtend allemaal gaat. Kan je vertellen als je dat niet meer gewend bent zo vroeg op te staan is dat toch wel even pittig hoor.. haha! Niet dat ik normaal overdreven laat uit mijn bed kom.. want ik zet altijd keurig netjes mijn wekkertje rond 9 uur/half 10 zodat ik lekker kan gaan sporten en zodat ik tenminste echt nog wat aan mijn dag heb. Ik probeer trouwens echt wel 2x in de week te gaan sporten. Voel me daarna ook zo lekker. Wie had dat gedacht he.. dat ik ooit nog is sirrieus zou gaan sporten.. Ik iniedergeval niet. Hahha!
Ik heb lekker met ze buiten gespeelt in de tuin, geknutselt, naar speeltuintjes geweest en ben met ze naar de gym geweest. Daar hebben ze namelijk 1 grote ruimte waar ze lekker in kunnen rondkruipen/lopen, met zachte kussens etc. vooral Ian vond dit helemaal geweldig, Sam ook wel, maar hij heeft het niet zo op andere kinderen. Hij is nog niet zo van het samenspelen enz. en daar was hij natuurlijk niet alleen. Toch zal hij het ook moeten leren, en daarom is het ook wel belangrijk dat je dit soort dingen gewoon blijft doen. Ook heb ik ze het zwembad laten zien. Ze waren er erg van onder de indruk kan ik je vertellen, haha. Ze waren niet weg te branden.. heb er geloof ik wel 20 minuten gestaan, haha! Dat word nog leuk dus als we straks ook daadwerkelijk het zwembad in gaan =)
Verder heb ik weer een leuk weekendje gehad samen met Anne- wil. Zo fijn dat ik altijd bij haar terecht kan als het even wat minder gaat of gewoon om leuke dingen mee te delen. Nouja laat dat leuk trouwens maar weg voor de zaterdag.... helaas moesten we van 9 tot 3 naar school die dag. (We moeten 6 credits zien te behalen dit jaar, en 3 daarvan kunnen we krijgen door drie zaterdagen naar school te gaan en met dat weekendje Washington wat we hebben gedaan). Anne- wil bleef vrijdag al bij mij slapen zodat we zaterdag samen naar school konden rijden, aangezien het nog wel een half uurtje was vanaf hier. Lekker vroeg uit ons bed, naar de starbucks (coffee om wakker te worden of course) en hop daar gingen we. Konden het goeie lokaal natuurlijk in 1x vinden, NOT. Dus waren misschien 10 minuutjes telaat. Wij vonden dit al vervelend, maar toen er 3 uur later nog iemand binnen kwam lopen om de klas te volgen neem ik die gedachte terug, hahha!! Het ging over de geschiedenis van America. Best interessant allemaal hoor. Maar als je een man hebt die 1. megaaa snel praat en 2. bijna geen adem kan halen, omdat hij zoveel te vertellen heeft, kan ik je vertellen dat het op een duur echt zoooo BOORRINGG is om naar te luisteren. Het ging mijn ene oor in en mijn andere oor uit. Mijn telefoon was dan ook op dat moment interessanter dan al het andere, haha(a). Op het einde schreef het meneertje ook nog leuk 31 namen op het bord, geen flauww idee wie het allemaal waren, en moest iedereen een naam kiezen (goed dat ik mezelf er hier maar weer even aan herinder trouwens, haha). Ik heb maar gewoon een willekeurige naam geroepen in de hoop dat je er veeel over kan vinden op google, haha! My best friend!! En nu is het de bedoeling dat we daar een A4tje over schrijven. Want je denkt toch zeker niet dat we er zonder huiswerk vanaf komen.. too badd!! Daarna was ik ook echt behoorlijk gaar, wat wil je als je al 1,5 jaar niet meer in een klas lokaal hebt gezeten. Best vermoeiend, haha. Samen met Anne- wil ben ik lekker bij Panera Bread gaan eten en daarna zijn we naar de shoppingmall gegaan. We hebben ons alletwee keurig netjes ingehouden, want het is de bedoeling dat we geld gaan sparen voor onze reisjes. En aangezien kleren altijd dure aankopen kunnen zijn, omdat je niet 1 maar 10 dingen leuk vind, leek het ons slim om daar maar op te gaan bezuinigen. Wel zijn we 's avonds gezellig naar de bioscoop gegaan; 5 year engagement. Een leuke film die naar mijn mening wel iets te lang duurde, maar het was het wel waard. Haha. Daarna heeft Anne- wil mij naar huis gebracht en ben ik lekker gaan slapen. Zondag lang uitgeslapen en ben ik naar de target gereden. Daar kan je echt van alles kopen. Kleren, make- up (heel goedkoop, jammer dat ze niet de merken hebben uit nederland, maar goed dat went vanzelf), eten, drinken, schoenen, zonnebrillen, sieraden etc. Daar heb ik dan ook wel lekker een paar uurtjes rond gelopen. Daarna nog even sushi wezen eten, wat me gelukkig over mijn trauma van de maandag daarvoor heeft heen geholpen. Ik had toen zoveel zin in sushi en waar ik het normaal bestel was dicht. Dus ik op google gezocht naar sushi plekken dicht in de buurt. Helemaal blij want had er een gevonden. Kwamen het fijn bezorgen helemaal happy dus. Toen ik mijn eerste hap nam was ik opeens niet meer zo happy. Het was echt gewoon vies. Toch nog wel een paar stukjes op, omdat ik het zo zonde vond van mijn geld. Maar uiteindelijk toch maar de moed opgegeven en het weg gegooit. Sindsdien had ik ook echt even geen behoefte meer aan sushi, haha. Gelukkig is dat dus zondag weer helemaal goed gekomen. Met als gevolg dat ik er weer 24/7 aan denk, hihi.
Deze week is mijn rooster gewoon weer hetzelfde. Maandag ben ik lekker gaan sporten 's ochtends en 's middags met de kindjes binnen gespeelt. Niet zoveel bijzonders eigenlijk. Dinsdag ben ik voor het eerst naar zumba geweest met Vanessa een andere au pair die dichtbij mij in de buurt woont. Wat heb ik gelachen zeg.. haha! Hilarisch gewoon. Het ging best ok.. maar toch altijd weer even wennen als je het voor het eeerst doen, met al die pasjes. Maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Volgende week weer maar gaan dus =) Het regende ook echt heel hard dinsdag dus heb lekker met de kindjes geknutseld en boekjes gelezen. Toen ik 's avonds met mijn hostdad aan het eten was, vertelde hij dat ze sirrieus aan het kijken zijn om 26 December voor 5/6 dagen naar Saint John te gaan, naar de Caribbean dus gewoon. Heb het al gegoogled en het is zoooo mooi !! En als ik zin heb ik mee mag gaan. Wat me wel een beetje op een dilemma heeft gebracht, want of ik kan ervoor kiezen om New Years eve in New York te vieren samen met Anne- wil of ik chill 'm gewoon lekker in Saint John. Lastig.. lastig.. al die keuzes! Haha. Eerst maar is afwachten of ze het echt door gaan zetten.

Verder ga ik aankomend weekend mijn ticket boeken naar ARUBAAA !! <3 Ik ga in de laatste week van Augustus mijn vriendinnetje Claudia opzoeken daar voor 10 daagjes. Helemaal zin in! =D & ook ga ik Judith daar zien <3

De ena laatste week van Augustus ben ik in Nantucket te vinden met mijn hostfamily.

& ik ga me een deze dagen opgeven voor een weekendje Montreal in July. Voor mijn andere 3 credits. Vervelend hoor;) .. In dat weekend is er ook een groot jazz festival en het schijnt er sowieso heel erg mooi te zijn. Can't wait!!

Eerst maar eens Chicago in June =)

Het is gewoon alweer MEI !!
Ik blijf er toch iedere keer maar weer verstelt van staan hoe snel de tijd vliegd..

LOVE YOU GUYS !!

xxxxx


  • 02 Mei 2012 - 19:05

    Judith:

    Jippie ik ga je gewoon zien in Aruba!!!! <3
    xxx

  • 02 Mei 2012 - 19:59

    Riet:

    Wat een geweldig leventje heb je toch :) Dat wordt wennen als je terugkomt.
    Groetjes van hier en geniet ze nog.

  • 03 Mei 2012 - 12:29

    Els:

    Zo, weer genoeg gedaan en nog genoeg te doen lees ik. Super hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 29227

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: