Week 6 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

23 April 2012 | Verenigde Staten, Winchester

'Life is an opportunity, benefit from it.
Life is beauty, admire it.
Life is a dream, realize it.
Life is a challenge, meet it.
Life is a duty, complete it.
Life is a game, play it.
Life is a promise, fulfill it.
Life is sorrow, overcome it.
Life is a song, sing it.
Life is a struggle, accept it.
Life is a tragedy, confront it.
Life is an adventure, dare it.
Life is luck, make it.
Life is too precious, do not destroy it.
Life is life fight for it.'

En zo is het maar net. Dit vond ik wel een mooie quote om te plaatsen :)

Ik ben echt zo blij dat ik ervoor gekozen heb om een jaar als au pair te gaan werken. Om is een keer wat anders te doen dan dat ik normaal zou doen. Niet voor het veilige kiezen, maar echt op avontuur.

Goed om jullie maar weer verder op de hoogte te brengen zal ik verder gaan waar ik was gebleven =)

Ik heb weer een leuke week achter de rug.
Vorige week was Steve heel de week in Italie, terwijl het daar regende hadden wij het hier echt super! Het zonnetje scheen en lekker in je t-shirt rondlopen kon dus ook, heeeeerlijkkk! Mijn rooster viel eigenlijk nog wel 100 procent mee en was veel dagen gewoon hetzelfde.

Dinsdag heb ik lekker uitgeslapen en verder niet heel veel gedaan s'ochtends. Het was die dag rond de 30 graden, dus heb 's middags een bak met water buiten gezet voor de kleine schatjes & leuk dat ze het vonden!! Vooral die kleinste lekker spetteren natuurlijk dat is het leukste om te doen, haha!

Woensdag zou ik eigenlijk gaan zwemmen met de kleinste, maar ben uiteindelijk toch maar mee gegaan, met de nanny en sam, naar het sience museum. Soms vraag ik me nog wel is af waarom ik dat in hemelsnaam heb gedaan aangezien ik museums echt zoo verschrikkelijk BORINGG vind!! Haha. In het begin was het allemaal best leuk en vooral Sam vond het heel interessant dus dat was leuk om te zien. Maar tegen het einde aan kon ik echt wel merken dat ik het al snel beu was. Het leuke eraan was dat de nanny besloot om tegen het einde nog is even leuk door een winkeltje te gaan lopen, neee niet 1 rondje, maar wel 20 ofzo?! Haha heel leuk dus. Ook ben ik me echt doodgeschrokken toen we op een gegeven moment het gedeelte inliepen waar er dieren achter het glas zaten. Sommige waren echt gewoon bijna niet te vinden, omdat ze dezelfde kleuren hadden als de bomen die erin stonden. Maar die ik op een duur in de gaten kreeg was toch wel duidelijk te zien, hij hing op zijn kop en toen ik hem zag moest ik ook echt even een sprongetje achteruit doen en was er toch ook wel een klein gill geluid vanaf mijn kant te horen.. hahha!! Wat zag dat beest er eng uit. Krijg er maar de kriebels van, sowieso, van alle beesten hoor (a)
Toen we thuis kwamen heb ik nog even geholpen met lunch voor de kindjes en daarna Sam in bed gestopt. 's middags was het weer niet echt heel lekker dus hebben we binnen gespeelt.

Donderdag was echt een super dag, daar heb ik zo van genoten!! Heerlijk weer, muziekje erbij, denkend aan alle tripjes die ik nog wil gaan maken en de wandelschoentjes aan. Zo liep ik half dansend naar het centrum, want wat voelde ik me happy!! Even realiseerde ik me hoe goed ik het getroffen heb en wat een top jaar dit eigenlijk wel niet kan gaan worden. Dat is het nu al maargoed he.. Als je dan denkt aan alles wat je nog kan en wil gaan doen dan maakt je hart toch wel even een vreugde dansje, haha! Ik heb mezelf lekker verwend door eerst een lekkere frappuchino + een panini te halen bij starbucks (mmm zo lekker<3) en daarna door een french manicure te doen, voor de eerste keer. Lekker even wat voor mezelf en het resultaat mocht er ook zijn =) dat gaan we vaker doen dus, haha! Daarna heerlijk in het parkje gezeten en mensen gekeken. Verder heb ik ook heerlijk middagje gehad met 'mijn' 2 lieve kindjes. Sam de kleuren van de vlag van NL geleerd, in het nederlands natuurlijk haha! En nog wat nieuwe woordjes hij doet het echt super. We hebben lekker een rondje gelopen door de wijk, en wat een mooie huizen staan daar, niet normaal!! I want one! Haha! Toen we thuis kwamen kwam kort daarna tanya ook thuis en die heeft Sam mee genomen naar een vriendin om daar gezellig te eten. Ik heb Ian in bed gelegd, toen voor mezelf gekookt en daarna lekker een filmpje gekeken. Toen tanya 's avonds thuis kwam heb ik nog even lekker gekletst met haar. Ze vond het rot voor me dat ik al zo snel achter elkaar vakantie heb, in Oktober en Augustus (waar ik zelf ook wel een klein beetje van baalde), want daarna zijn mijn 2 weken gewoon voorbij voor dit jaar. Daarom zei ze dat ik nog een 3e week mag hebben, maar dan gewoon onbetaald zodat ik dan naar CA kan gaan als ik wil. Natuurlijk wil ik dit =) ik moet nu nog is goed gaan bekijken welke week dan handig zou zijn. Ik moet nog veeeel geld gaan sparen voor al die tripjes die op mijn agenda staan, haha! Dat word helaas toch een beetje minder shoppen vrees ik. Wat me ook weer op een anders toch wel hoogtepunt brengt van de donderdag avond.. Want jaja mensen toch best een officieel moment ook.. Ik heb afgelopen donderdag mijn 2e 'set' kledinghangers doorgeknipt. Dit betekend toch wel dat ik de goeie kant op ga denk ik zelf. Hahha! Moet maar oppassen dat het er straks allemaal nog wel in past.. want zo mega groot is die kast van mij nou ook weer niet.

Vrijdag ben ik 's ochtends weer lekker naar het centrum gelopen even koffie gehaald bij de starbucks en op een bankje in de zon gezeten. Daarna kwam ik de nanny en kindjes tegen dus ben ik gelijk daar bij in de auto gestapt en mee terug gereden. 's middags ben ik naar een speeltuin gegaan met Sam en Ian, er is een best wel grote hier in de buurt bij de gym. Het was ook echt heeel erg druk met andere kindjes dus dit was voor Sam ook heel leuk natuurlijk. We hebben ons prima vermaakt. 's avonds ben ik lekker met wat meiden uiteten gegaan en daarna bleef Anne- wil bij mij slapen. Wat een rot nacht heb ik gehad zeg terwijl Anne- wil heel vredig lag te slapen.. lag ik van 4 tot half negen 's ochtends wakker :| .. Wat een hell!! Na een aantal mislukte pogingen om te slapen ben ik maar muziek gaan luisteren en op fb gegaan, je moet toch wat he, haha! Daarna toch nog wel even in slaap gevallen, maar niet voor lang, want de wekker ging alweer om half 10. Zijn lekker gaan douchen en hebben ons klaar gemaakt voor een dagje Boston. We hebben de trein gepakt en daarna verder met de subway. We waren er binnen een half uurtje en zijn toen door newberry street gaan lopen. Erg leuke straat in Boston met veel terrasjes en aantal winkels. Hebben lekker geluncht bij een sushi restaurant en genoten van het zonnetje. Daarna zijn we weer terug gegaan en gelijk doorgereden naar Anne- wil haar huis. Zij moest werken die avond. Hebben lekker series gekeken, via netflix, wat ik sinds gister ook ontdekt heb op mijn kamer =D Daar moet je een abbonement op hebben en dan kan je echt allerlei films en series kijken zoals, Laguna beach of gossip girl dat soort progamma's. Ook besloot ik die avond een pizza te bestellen de eerste hier uit america. Nou wat een DRAMA!! Omg ... hahaha ik dacht nou een lekkere zelf samengestelde pizza.. met het idee dat ik een kleine had besteld. Vergeet het maar!! Kwam de pizza bezorger dan hoor..... MEGAAA grotee doos met een pizza erin waarvan ik nou niet helemaal vrolijk werd. Na 2 stukken te hebben gegeten was ik er dan ook helemaal klaar mee en heb ik hem uit mijn zicht verwijderd, haha! Behoorlijk balen dus.

Zondag moest ik alweer vroeg uit mijn bed, omdat ik even moest werken. 12 uur was ik alweer klaar en ben ik eerst gaan lunchen bij panera bread (waar je echt super lekkere soep, broodjes en salades kan eten) en daarna wezen shoppen. Aantal leuke dingen gekocht en weer iets te veel geld uit gegeven I gues, maar daar werk ik ook voor denk ik dan maar(a) haha! 's avonds ben ik gezellig met Anne- wil naar de bioscoop gegaan. Naar ' The lucky one', dit is echt een super mooie film!!! Echt een aanrader dus. Volgens mij is hij nog niet uit in NL, maar ik zou er zeker naar toe gaan als hij er is =)

x x do




  • 23 April 2012 - 17:53

    Cynthia:

    Eerste stukje zeg je dat je gaat sparen, tweede stukje dat je teveel geld heb uitgegeven?
    Hihihi grapjas!
    Leuk stukje weer meisje!:)
    Enjoy! Dikke kus

  • 23 April 2012 - 18:48

    Dominique:

    haha ja je hebt gelijk cyn! Maar het doel is nu wel meer te gaan sparen iniedergeval.
    Dankje schat! Dikke kus voor jou

  • 23 April 2012 - 20:00

    Vivian:

    Hey,

    Super gijn dat je het zo naar je zin hebt, wat wil je nog meer, lekker shoppen en met de kindjes genieten van het mooie weer!
    Geniet maar lekker van je grote avontuur!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 29216

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: