Alweer bijna 6 weken in de US. - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Alweer bijna 6 weken in de US. - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Alweer bijna 6 weken in de US.

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

16 April 2012 | Verenigde Staten, Winchester

Heee lieverds,

Ik vond het wel weer is tijd worden voor een nieuw verhaal dus hier komt ie dan.. =)

Alles gaat nog steeds heel goed, heb het erg naar mijn zin en saai is het hier ook zeker niet. Ben ook gewoon alweer bijna 6 weken in de US, can't believe it!! Times flies when you have fun, I guess =)

Ik doe nog steeds veel leuke dingen zowel met de kindjes als met de meiden hier. Ik zal verder gaan waar ik ben gebleven. De 6e (op een vrijdag) kwam Anne- wil dus langs, ik moest werken. Maar de kindjes sliepen al. Dus Anne- wil en ik hebben lekker (verassend ook) sushi besteld, haha! We hadden echt geeen idee hoeveel we moesten bestellen van alles (want ja normaal doe ik dat ook altijd met mijn lieve nichtje susanne en die vertelt mij dan meestal hoeveel we moeten nemen zodat we allebij vol zitten, haha) helaas die was er niet om ons te helpen dus hebben we het zelf maar gedaan. We hebben echt van alles besteld en toen we het totaal bedrag hoorde zaten we ook allebij even met open mond.... & de gedachte van OEPSIE wat hebben we gedaan.. maar uiteindelijk viel het allemaal nog best mee en hebben we het meeste toch wel opgekregen. Het bestellen is ook altijd weer leuk om te doen trouwens.. want het zijn van die chineesjes of japanners, dat weet ik nou even niet, lijkt iniedergeval op chinees.. hahah! Maar altijd leuk als je iets 10x opnieuw moet zeggen omdat ze het niet horen of je hun niet kan horen. We hebben de hele avond gekletst en zijn daarna gaan slapen, best vermoeiend het leven hier, haha.
Zaterdag moest ik nog even een paar uurtjes werken s'middags en Anne- wil moest ook alweer optijd thuis zijn, omdat haar gezin de auto nodig had. Dit was wel even balen, want hoe moesten we dat nou gaan doen?! (aangezien we nog meer dingen hadden gepland) Met de trein zou het 2 uur duren om bij Anne- wil te komen.. terwijl je er met de auto een half uurtje over doet. Gelukkig mocht ik de auto gebruiken van mijn hostparents (liever niet, omdat mijn hostmom het maar niks vind geloof ik, dat ik op de snelweg rijd ofzo?!) maar ik moest wel voor 1 uur snachts thuis zijn (omdat de auto dan terug moet zijn), dus een logeerpartijtje zat er helaas niet in dit keer. We zijn lekker uiteten geweest, hebben wat geshopt en zijn naar de film; American Reunion geweest. Hele grappige film. Daarna ben ik weer naar huis gereden en ben ik lekker gaan slapen. wel heel anders hoor om hier in het donker te rijden!! Het is ooveral zoo donker.. je ziet gewoon niks! Best gevaarlijk vind ik. Daardoor gaat het ook nog niet altijd even soepel.. hihi. Maar daarover ga ik maar niet verder in details, want straks word ik nog opgepakt, you never know (a)
Zondag lekker uitgeslapen & toen ik beneden kwam was er niemand thuis. Ik zou met Anne- wil naar Boston gaan en moest met de trein. Ik was helemaal trots op mezelf.. met wat aanwijzingen via de sms van tanya heb ik op de site gekeken hoelaat mijn trein zou vertrekken vanuit winchester naar Boston. Om 12.15 dacht ik dat hij zou gaan. Nou helemaal goed aangezien ik dan ongeveer gelijk met Anne- wil aan zou komen. Ik rond kwart voor 12 ernaar toe gereden, was nog geen 3 minuten rijden, maargoed he telaat kom ik ook nooit dus vond het wel prima. Nou kan je vertellen.... er was geen trein te bekennen om 12.15 en er waren zelfs geen mensen te zien in de 2,5 uur dat ik er gezeten heb. O MY GODD dit was echt zo niet grappig vond het zelfs een beetje scarryy!!! Het bleek dus dat de trein pas om 13.30 aan kwam. Heb ik weeeer! Eenmaal in de trein duurde het maar 15 minuutjes voordat ik er was dus dit was echt perfect. Daar zat Anne- wil al op mij te wachten en zijn we Boston ingegaan. Eerst lekker geluncht en toen zijn we begonnen met lopen. We hadden geen flauw idee waar we waren eerlijk gezegd.. Boston heeft veel verschillende delen. Maar aangezien wij er nog niet zolang zijn weten we de weg ook nog niet. Boston is echt een hele mooie stad dus het was leuk er te lopen, maar nog leuker zou het zijn als je de weg weet. Hebben veel schattige winkeltjes gezien en ook was er een winkel waar het echt enorm druk was!! We hadden geen idee wat ze er verkochten (wij dachten aan ijs, want daar hadden we ook wel zin in op dat moment), maar er stond echt een enorme rij en wij besloten er ook in te gaan staan.. want ja als er zoveel mensen in de rij staan dan moet je toch weten waarom, hahah! Bleken allemaal taartjes, koekjes, muffins enzz te zijn, helaas geen ijs dus. Toen we eindelijk ons doosje hadden met onze koekjes hebben we gelijk maar even een hapje genomen. Nou zo bijzonder vonden we het dus eigenlijk helemaal niet, dus dat was ook beetje jammer. Hebben het iniedergeval geprobeerd toch?! Haha.
Daarna hebben we nog wat rondgelopen, maar waren dat al snel beu. Toen maar opzoek gegaan naar het trein station. Wij dachten dat moet helemaal goed komen en met ons 'goede' richtingsgevoel =D Nou vergeet het maar we hebben er misschien nog wel 3 kwartier over gedaan als het niet langer was om het te vinden en wel met hulp van andere mensen, hihi.
Weer een erg geslaagd weekend.

Vorige week was mijn rooster ook nog gewoon hetzelfde als normaal. Het weer was niet zo goed, regende veel dus ben niet veel met de kindjes naar buiten geweest. Lekker binnen gespeelt, geverfd & nog een paar keer naar speeltuintje geweest. Het zijn zulke schatjes =)
Ik zing de laatste paar weken ook steeds een aantal nederlandse liedjes voor ze ze vinden dat echt helemaal leuk. En vandaag merkte ik opeens dat Sam gewoon die liedjes al kan zingen!! Toen was ik echt zo trots, hij leert ook erg snel dus met de Nederlandse woordjes gaat het ook goed!! Voor je het weet praat hij alleen nog maar Nederlands, haha!

& dan afgelopen weekend. Wat een super weekend was dat ook weer zeg!! Ben van vrijdag t/m zondag in DC geweest. Echt een heelee mooie & schone stad. Maar het was ook een heleee lange bus reis:/ hebben er 9,5 uur over gedaan!! Gelukkig konden we in de bus films kijken. Verder muziek geluisterd en lekker gekletst met Anne- wil. Nooit saai met haar =). 'Hier even een klein voorbeeldje; zitten we in de bus muziek te luisteren zegt Anne- wil; ja zei is echt goed, Ilse de lange, ben ook naar een concert van haar geweest... Ik; uuhh dit is Krezip hoor!! Hahha!' Vrijdag avond waren we pas rond half 12 in DC aangekomen zijn daarna eigenlijk gelijk gaan slapen. Waren behoorlijk moe. We sliepen nog met 2 duitse meisjes op de kamer, die we nog niet kende. Ook 2 hele leuke meiden waren dat. Zaterdag om 9 uur begon onze tour door DC. Hebben best veel gezien. Veel monumenten en het witte huis etc. Het witte huis zag er trouwens wel echt veel kleiner uit dan ik had gedacht. De tour was om 12.30 afgelopen en daarna hadden we de hele middag vrij om lekker ons eigen ding te doen. Ik ben nog wat gaan shoppen en heb van het heerlijke weer genoten. Daarna ben ik me klaar gaan maken voor het Navel ball samen met de andere meiden. Allemaal onze mooie jurkjes aangetrokken en daar gingen we dan in de bus met zijn allen. Het was nog een uurtje rijden. Maar na die 9,5 uur die we net achter de rug hadden was dit natuurlijk niks. Eenmaal aangekomen bij het ball zagen we veel jongens netjes in hun pak en veel meiden in mooie jurken. We zijn naar binnen gegaan en hebben een leuke avond gehad. Ik zou er geen 2e keer naar toe gaan, maar het was een leuke ervaring om mee te hebben gemaakt. Ze draaide in het begin niet echt hele leuke muziek maar dat werd gelukkig alleen maar beter dus we hebben ook nog wel gedanst. Het ball was klaar om 12.00 uur en toen zijn we ook weer naar de bus gegaan. Rond 1 uur waren we weer in het hotel en hadden ook niet zoveel zin meer om uit te gaan. Alles sluit ook al rond 2/2.30 dus het was ook niet echt de moeite geweest. En ik moet ook zeggen dat ik tot nu toe het uitgaan helemaal nog niet mis. Maar dat komt waarschijnlijk nog wel.. haha. Ik ben ook zeker van plan binnenkort is een avondje op stap te gaan met de meiden.
Zondag lekker 'uitgeslapen' onze koffers gepakt en ontbeten bij starbucks. Daarna maar weer naar de bus gehobbelt (met veel tegenzin, want ik had zoooo geen zin in die bus reis) en daar gingen we weer. Het was ook zulk lekker weer buiten dus nog een extra reden om te balen. Haha maar het was het zeker waard. Ik raad iedereen aan om een keer naar washington te gaan;) Om 22.20 kwamen we weer op het station aan waar we af werden gezet en toen ben heeft Anne- wil haar hostdad mij thuis gebracht, heel lief. Ben gelijk lekker gaan slapen en vandaag begon mijn nieuwe werkweek alweer.

Deze week is een beetje anders dan de andere weken. Mijn hostdad is nu voor een week in Italie voor zijn werk en Sam heeft geen school deze week. Dus mijn rooster is ook aangepast om is wat extra's te doen met de kindjes. Ik ga bijvoorbeeld woensdag zwemmen met de jongste ik ben heel benieuwd hoe dat gaat, ik denk dat hij het iniedergeval geweldig gaat vinden, haha! Ik vind het ook helemaal niet erg om te doen. Verder moet ik wat langer door werken savonds en soms wat vroeger beginnen. Zaterdag ben ik lekker vrij en zondag moet ik een paar uurtjes werken. Volgende week is het ook allemaal weer wat anders, dan blijft de nanny ook slapen omdat mijn hostdad dan weer door is naar North Carolina en mijn hostmom is voor 2 dagen naar LA. Ik ben benieuwd.
Deze week is het ook echt weer super lekker weer dus ik zal wel lekker veel met ze naar buiten gaan.

Ook heb ik te horen gekregen dat we in Juni met het gezin naar Chicago gaan!! Echt super leuk =D
& ben ik aan het kijken om in Augustus een week te gaan touren door de westkust (San fransisco, LA etc). Ik heb dan namelijk een week 'verplicht' vakantie, omdat mijn hostparents dan op vakantie gaan. Maar dit is nog niet helemaal zeker, want het is helaas in die periode ook wel ergg duur.

Goed dit was het weer tot nu toe =)

Tot snell liefjes <3 xxx

I MISS YOU ALL!

  • 17 April 2012 - 06:20

    Nuray:

    Een leuke verhaal...Leuk om te lezen..Groetjes van Goes, liefs

  • 17 April 2012 - 09:17

    Frans En Majo:

    Hoi Dominique,

    Vanmorgen vroeg je verslag al zitten lezen. En nu eerst maar eens even een briefje terug doen.
    Wat fijn om te lezen dat het je allemaal zo goed bevalt, in het begin is alles nieuw en leuk!
    Fijn dat je nu ook wat meer bewegingsvrijheid krijgt en overal gaat kijken. We zijn stieken een
    beetje jaloers hoor. Op Face-book zag ik net een foto van de kindjes in de tuin lekker met een
    emmer water spelen. Wat een leuke jongens, zijn ze ook wel eens ondeugend? Of heb je dat
    nog niet meegemaakt? Nog een reden voor een beetje jaloezie, 'tis hier echt heel erg koud
    voor de tijd van het jaar. We hadden de weinterjassen al opgeborgen, maar Frans heeft ze maar
    weer tevoorschijn gehaald, want dat is echt nodig!
    Hier gaat alles zo zijn gangetje, Daan s gisteren geoperred aan zijn oortjes(buisjes), het is allemaal
    heel goed verlopen en om half 10 belde hij zelf al op, Oma is ben weer op mijn kamer en ik hoor nu
    weer alles. Dat is heel fijn voor hem, want na enkele oorontstekingen was hij zo doof dat hij zelfs
    het dictee van de meester op school niet goed kon verstaan, gelukkig wist de meester ervan, i.p.v.
    niets schreef Daan fiets enzv. Enfin, dst is ook weer achter de rug.
    We zitten echt op mooi voorjaars weer te wachten, Frans heeft een nieuwe (electr.) fiets van me
    gekregen voor zijn verjaardag en nu willen we natuurlijk graag eens op pad. Frans is wel al alleen
    een rondje gaan doen, maar zomaar in de scootmobiel op pad vind ik veel te koud.
    Over twee weken gaan we met Hannelies en 'haar mannen' naar Sauerland in midden Duitsland.
    Wilko en Lara gaan deze keer niet mee, hij heeft het te druk met DJen en met zijn werk als Producer
    bij het multiculureel podium van de Nieuwe Oogst in Rotterdam. Als je zijn muziek eens wil horen
    moet je maar eens Dissolvement intoetsen op Google of Your Tube, dan vind je wel iets van/over hem.'t Is niet echt onze stijl van muziek, maar toch wel leuk als het om je zoon gaat.
    Zo nu weet je ook weer eens iets uit het Souburgse, niet zo spectaculair als jouw verhalen, maar
    mischien toch wel leuk om te lezen.
    Dominique nog veel plezier met de kindjes en met wat alles wat je nog gaat beleven in de toekomst!
    Liefs en een dikke kus.

  • 17 April 2012 - 10:32

    Riet:

    Hey Dominique, wat leuk om weer een verslag te lezen en wat maak je een hoop mee. Zo te lezen wordt je vrije tijd goed ingevuld. Fijn dat je daar zo geniet en dat het zo goed met je gaat. Een goede vriendin in de buurt is denk ik ook heel belangrijk. (ook voor je nederlandse taal ;)haha). De groeten van Arnold en blijf genieten.

  • 17 April 2012 - 13:08

    Gitta:

    Hoi Dominique,
    Leuk hoor om je verhalen te lezen.
    Ik lees nu twee blogs, ook die van mijn nichtje Daisy die in China zit.
    Je vermaakt je prima daar en je ziet een hoop. Echt leerzaam en fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Je foto's zijn gaaf, geniet ervan, maar zo te lezen doe je dat wel.
    Groetjes van gitta jaap jamie en nando.

  • 18 April 2012 - 06:32

    Bjorn:

    Echt geweldig joh!
    Ik moest wel even gaan zitten om je verhaal te lezen, maar ik heb er van genoten. Tijd gaat inderdaad echt supersnel. Blijf vooral schrijven! Vinden we allemaal erg leuk om te zien en lezen. Liefs Bjorn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 29214

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: