Van alles wat.. - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Van alles wat.. - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Van alles wat..

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

04 April 2012 | Verenigde Staten, Winchester

Hee lieve allemaal,

hier weer even een verslagje van mij, is ondertussen al weer even geleden geloof ik. Ik zit hier nu dan ook al bijna een maand, jeetje wat gaat de tijd snel!!! Ik wil ook iedereen bedanken voor de lieve berichtjes onder mijn blog steeds, echt zo leuk om te lezen en dat jullie het ook zo volgen, doet me goed!!

Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en heb veel gezien en gedaan de afgelopen weken.
Ook heb ik weer nieuwe meiden leren kennen, erg gezellig! Ben een aantal keer uiteten geweest, zijn naar de film 21 jumpstreet geweest erg grappig, haha, en ben EINDELIJK wezen shoppen!!! En dat kan je hier goed ook, heeerlijkk!! ;D
Je moet overal wel met de auto naar toe anders kom je gewoon nergenst. Ook ga ik de laatste tijd veel naar de gym, vaak gewoon alleen. Lekker even nergenst aan hoeven denken.

Ook ben ik afgelopen weekend op zaterdag naar NEW YORK geweest samen met Anne- wil, dit was echt helemaal top!! We konden via haar hostmoeder mee met een bus naar NY, omdat dat vanuit haar werk ging. We gingen met 2 bussen helemaal vol met studenten, helaas niet echt de knapste ofzo, haha! De bus reis duurde 5 uurtjes, dus we moesten ook vroeg opstaan. Ik sliep heel het weekend bij Anne- wil, het was erg gezellig. We hebben dan ook van vrijdag op zaterdag maar 4 uurtjes geslapen, omdat we nog zoveel aan het kletsen waren, haha. Zaterdag om 5 uur ging de wekker helaas alweer, maar het was het zeker waard!! Toen we NY in kwamen rijden kreeg ik weer echt de rillingen over heel me lijf hoor.. zo stom!! Ik heb altijd nog geroepen ik moet gewoon ooit in NY zijn geweest en we kwamen er gewoon al voor de 2e keer, zo bizar!!! Nadat we zijn afgezet door de bus hebben we een tour door Central Park gedaan. Wat is dat grooot zeg! We zijn met een soort van fiets 'taxi' door het park gegaan. Dit duurde ongeveer een uurtje, de meneer die ons de tour gaf vertelde heel veel over plekken waar films zijn opgenomen, hebben de schaatsbaan gezien, veel appartementen van beroemde mensen, de plek waar John Lennon woonde en is neergeschoten etc. Ik weet het niet eens meer allemaal precies. Het was niet echt een warme dag, beetje regenachtig ook dus daarna hadden we het allebij steenkouddd. We zijn verder gegaan met lopen waar we gebleven waren. Richting de winkel straat.. Niet echt een van de goedkoopste maar echt de duurdere winkels. We zijn nergenst naar binnen gegaan, want dat ligt natuurlijk VER boven ons budget, maar het was sowieso al heel leuk om daar door te lopen en gewoon naar binnen te kijken. Zo exclusief allemaal mooi om te zien. Toen zijn we opzoek gegaan naar een sushi tentje, want we hadden eigenlijk nog niet echt iets normaals gegeten dus daar was het ook wel weer is tijd voor. We hadden snel een leuk plekje gevonden en de prijzen vielen ook nog wel mee. Ben zooo blij dat Anne- wil ook van sushi houd, haha!! Daarna zijn we weer verder gelopen richting Times Square, daar aangekomen hebben we een aantal foto's gemaakt en al vrij snel daarna hebben we een taxi genomen naar SOHO een andere leuke plek om te winkelen. Hier had je bijvoorbeeld ook ze ZARA en de Forever 21 enz. Het was alleen overal ZO ontzettend druk dat we op een duur niet eens meer zin hadden om wat te passen en de dag zat er ook alweer bijna op dus zijn we een pizza gaan eten en toen de taxi terug genomen naar de plek waar de bus ons zou komen halen. We zaten er eerst nog aan te denken om te gaan lopen, nouu ben blij dat we dat niet hebben gedaan, want we zaten toch wel echt helemaal aan de andere kant , haha!! De taxi's zijn trouwens ook helemaal niet zo duur. Je MOET wel overal fooi geven, als je uiteten gaat of bijvoorbeeld in een taxi. Dit is soms best wel vervelend, maarja het is niet anders. Zaterdag kwamen we pas 's nachts weer terug thuis dus heb ik weer bij Anne- wil geslapen. Ik ben zo blij dat ik haar heb leren kennen, het klikt echt super goed en het lijkt net alsof ik haar al jaren ken we hebben altijd veel om over te kletsen en we houden wel van dezelfde dingen. Heel leuk:)
Zondag heb ik niet meer zoveel gedaan Anne- wil en haar hostmom hebben me naar huis gebracht en was ook best moe dus heb maar beetje me was gedaan en foto's geupload.

Tot nu toe heb ik eigenlijk ook steeds nog wel hetzelfde rooster als de andere weken. Dus 4x in de week de ochtend en begin van de middag vrij en 1 dag in de week een ochtendje. Deze week is het vrijdag net weer iets anders omdat de nanny dan vrij is. We bekijken het per week. Vind ik ook helemaal niet erg ben hier toch al dus ik ben altijd beschikbaar, vrije tijd heb ik toch wel. Vrijdag avond gaan Tanya en Steve uiteten dus dan moet ik een paar uurtjes werken, maar dan komt Anne- wil gezellig langs, zaterdag moet ik ook een paar uurtjes werken 's middags en ga ik 's avonds uiteten en naar de bioscoop met Anne- wil daar blijf ik ook slapen zodat we zondag lekker kunnen gaan shoppen.

We hebben de zaterdag dat we in NY waren trouwens ook te horen gekregen dat we in het weekend van 13-15 April een weekendje naar DC kunnen dus we waren echt helemaal happyyyy!!! En hebben er echt geluk mee. Er was geen plek meer dus we stonden op een wachtlijst, dus we hadden de hoop al opgegeven, maar toch kregen we een mailtje dat we nog mee konden:D In dat weekend is ook het navel ball, dit is een officieel bal, met jongens van de navy, waar je dus ook echt een prom dress voor nodig hebt.. je snapt natuurlijk wel dat ik die nog niet in mijn kast heb hangen.. haha! Dat word shoppennn, wat ik natuurlijk erg vervelend vind.. ;) Ben erg benieuwd!

Ook hebben we het hier al een beetje over vakanties gehad. Steve is niet zo van het plannen dus ben benieuwd wat het gaat worden. Waarschijnlijk gaan we sowieso in Juni ergenst 4 dagen naar Chicago, ik mag dan ook mee. En ze zitten er over te denken om naar Nantucket te gaan, is 2 uurtjes met de auto en daarna nog een uurtje met de boot. Is een eilandje in Massachusetts geloof ik. Schijnt heel mooi te zijn. Ze hebben zelf 2 weken vakantie dan, en ik ben 1 week welkom om mee te gaan zoals het er nu voorstaat, maar ze weten het zelf ook nog niet goed, dus wat het straks echt word horen jullie nog wel. Ik zit er zelf aan te denken om dan heeeeeel misschien nog een weekje naar NL te komen, maar dat is echt maar een kleine kans. Tanya vroeg ook al aan me of ik misschien met kerst naar huis wil gaan, maar dat doe ik toch niet hoor. Hopelijk kan ik dan naar NY, haha. Zou gaaf zijn. Ook heb ik al met Anne- wil samen gekeken voor een weekend Las Vegas ergenst in Januari, omdat zij dan pas 21 word en we willen sowieso ook nog een aantal dagen naar Miami. Ook heb ik het er al met mijn ouders over gehad over de datums dat hun kunnen komen, hier zijn we nog niet helemaal uit, maar we weten al wel dat we in die week naar; New York, DC en Boston willen gaan. Kijk er naar uit!!

Donderdag is Ian jarig, hij word dan alweer 1 jaar oud. We gaan het geloof ik niet echt vieren, dat doen ze hier in America eigenlijk niet zo. Wel heeft de nanny een taart gemaakt en ik ga denk ik nog maar een leuke muts maken, ook heb ik al samen met Sam een leuk cadeautje gemaakt voor zijn kleine broertje en het is natuurlijk bijna pasen dus de paashaas kon ook niet ontbreken, haha! Verder is het weer hier echt weer een stuk minder dan de 25-30 graden die het eerst was, jammer hoor! Ik kan niet wachten tot de zomer begint..
Ik heb de afgelopen weken lekker met de kindjes buiten rond gelopen, Sam nog meer Nederlandse woorden geleerd, geknutseld en lekker binnen gespeelt. Ook heb ik ze laatst met een bak met water en zijn bootjes laten spelen (nouja alleen Sam, want Ian maakt er een kliederboel van, haha), dit vonden ze alletwee helemaal geweldig, ookal kon Ian niet mee doen. Hij stond er springend en lachend naar te kijken erg leuk!

Goed dit was het wel weer tot nu toe geloof ik. Mag ook wel ook, zo'n lang verhaal haha!

Dikke kuss, xx

  • 04 April 2012 - 15:51

    Judith:

    Weer een super leuk verhaal meis!!!! We gaan snel skypen!!! xxxx <3

  • 04 April 2012 - 16:11

    Marjolein:

    Ik ben jaloers ;) NY, DC, Boston..klinkt te gek :D

  • 04 April 2012 - 16:52

    Riet:

    Wat is het weer leuk om te lezen wat je allemaal doet daaro. Zo blijven we tenminste een beetje op de hoogte. Fijn dat het allemaal nog goed gaat en dat je daar ook wat leuke vriendinnen hebt ontmoet.Je oppaskindjes zijn dotjes. Hou je goed en groetjes.

  • 04 April 2012 - 18:02

    Els:

    Do, overal is wat en ik denk dat je aardig boft!
    Misschien moeten we maar eens met elkaar een tijdje ruilen. Krijg jij mijn auto en mag je draken temmen en dan krijg ik jouw dotjes en jouw vrienden ;)

  • 04 April 2012 - 18:09

    Dominique:

    Jaa zeker is er overal wat els! Ik zit hier nog wel prima hoor, haha. We zullen zien.

    Dankjewel allemaal:) en judith ik zie jou maandag he<3

  • 04 April 2012 - 18:17

    Mamsi:

    Wat schrijf jij toch fantastische verhalen............

  • 08 April 2012 - 21:16

    Rianka:

    Wat een verhaal!!! Maar wat leuk dat je zoveel kan zien en ook wel leuk dat je daar leuke meiden hebt waar je mee op kunt schieten! Veel plezier! X.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 29229

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: