First week - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu First week - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

First week

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

23 Maart 2012 | Verenigde Staten, Winchester

Heey,

jullie vragen je vast af hoe het tot nu toe allemaal gaat?!?! ...
Nou daar heb ik maar een woord voor nodig; TOPP !! =D
Ik zit hier nu inmiddels een week, maar het voelt echt alsof ik er al weken ben. De familie is echt super leuk, kan veel met ze lachen en ze helpen me echt met alles. Kan echt mezelf zijn bij ze en dat is toch wel iets wat belangrijk voor me is. Ook de kindjes zijn heel lief en leuk om mee te werken. Ian (bijna 1) is heel happy en bewegelijk, is heel nieuwschierig en wil overal in klimmen. Dus dat is er zeker een om in de gaten te houden. En Sam (3) heeft veel praatjes, maakt veel grapjes en stelt vooral veeel vragen. Ook leert hij snel, want jawel hij kent al een stuk of 5/6 nederlandse woordjes. Echt super grappig hij onthoud het gewoon (bv; i have to go to the wc) haha. Tot nu toe is mijn rooster ook best relaxt, de afgelopen week is het echt heeerlijk weer geweest (25-30 graden), ik heb al veel leuke meiden leren kennen en heb dus ook al een aantal uitstapjes gemaakt. Dus mij hoor je niet klagen.
Ook heb ik al regelmatig in de auto gereden. Wat best wel wennen is voor me. Het is hier heel anders rijden, maar die grote auto gaat eigenlijk best prima. En een automaat is heel relaxt.

Mijn rooster zag er afgelopen week als volgt uit;

Maandag; 2.30 - 7.30
Dinsdag; ^ ^ - ^ ^
Woensdag;^ ^ - ^ ^
Donderdag; 7.00 - 1.30
Vrijdag; 2.30 - 6.45
Zaterdag; 1.00 - 3.30 en 's avonds tot 11 uur.
Zondag; vrij


Mijn taken zien er als volgt uit;
vaatwasser uitruimen, zorg dat alles van de kindjes schoon is; bekers etc. hun speelgoed opruimen, 1x in de week moet ik hun kleren wassen, eten maken, in bad doen en op bed leggen. En natuurlijk activiteiten met ze doen. Afgelopen week was het heeerlijk weer dus ik heb veel met ze gelopen, naar het park en opzoek naar speeltuintjes. Best goed om te doen aangezien ik de weg nog niet echt heel goed weet. Zo leer je het wel snel. Ook heb ik al koekjes gebakken met Sam en geknutselt.

Aankomende week ziet mijn rooster er hetzelfde uit. Ik wissel het af met de nanny. Zeer goed te doen dus, hihi.

Ik heb veel vrije tijd. Ben afgelopen week naar de gym geweest, heb reall american dinner gegeten (kip van de bbq met erwten, hahha. Alleen mijn hostdad was thuis toen) ben Boston al in geweest, (beautifull cityy), op St. Patricksday. Was echt gekkenhuis. Met een ander nederlands meisje en nog een meisje uit germany, erg gezellig. Lijkt beetje op Queensday bij ons. Druk bij alle subways en in de stad zelf. En alles GROEN. Helaas hebben we de parade niet gezien, want het duurde echt veeeels te lang. Daarna hadden we nog een meeting bij onze counceler. Hele aardige vrouw en daar heb ik nog meer meiden leren kennen.
Ik heb geoefent met auto rijden, film gekeken met 2 andere au pairs, naar het museum geweest vandaag. Heb daar een film gekeken over tornados, best intereassant het was ook heel ander beeld, net alsof je er in zat. Dus kon niet heel de tijd naar t scherm kijken, daar werd ik echt te dizzy van. Gelukkig was ik niet de enige die daar last van had, hahha. Allemaal mensen die scheef liepen daarna;p
Ik ben vanavond uiteten geweest met 2 andere meiden was erg gezellig, helaas was het eten echt viessss! Haha. Njaa volgende keer beter.
Morgen moet ik werken en zondag ga ik boston in met nog een aantal andere meiden. Druk, druk duss!

Zoals jullie wel kunnen zien vermaak ik me prima hier.

Maaaar..... natuuurrlijk miss ik jullie ook en denk ik veel aan jullie!! Ben echt zo blij dat ik gewoon lekker mijn bb hier kan gebruiken in het huis om met iedereen te w'appen en te pingen <3

xxxxx do

  • 24 Maart 2012 - 07:27

    Yvonne Van Giersberg:

    Hey Dominique
    Super dat je het zo leuk heb.
    Heb nu denk toch wel een beetje spijt van dat ik
    Het heb laten schieten. Komt goed hihi veel plezier daar
    Groetjes van Yvonne

  • 24 Maart 2012 - 09:53

    Susanne:

    relaxte uren of niet dan!! fijn hoor :)

  • 24 Maart 2012 - 12:13

    Sanne:

    super hoor do, echt helemaal gaaf dat je het zo naar je zin hebt daar :D geniet ervannn!

  • 24 Maart 2012 - 21:56

    Maud:

    Klinkt echt super do!! Jaloers!xxx

  • 28 Maart 2012 - 02:38

    Dominique:

    Ahh zie jullie berichtjes nu pas allemaal! Dankjewell, echt heel leuk om te lezen dat iedereen zo geinteresseerd is en me volgd:) heb het nog steeds erg naar mijn zin, hopelijk blijft dat zo. Haha!

    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 29212

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: