Orrientation and meeting my family - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu Orrientation and meeting my family - Reisverslag uit Winchester, Verenigde Staten van Dominique Niemantsverdriet - WaarBenJij.nu

Orrientation and meeting my family

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

16 Maart 2012 | Verenigde Staten, Winchester

Helloo,

hier weer een verslagje van mij dit keer lig ik heeeerlijk in mijn nieuwe bed bij mijn hostfamily, finaly. Het waren crazy days. De cursus dagen duurde vooral LANG en waren meeste van de tijd beetje saai. Gelukkig hadden we een vrouw die wel heel leuk kon vertellen en waar we ook wel om konden lachen. & met de 3 meiden uit nederland was het erg gezellig, dus uiteindelijk vloog de tijd ook wel snel voorbij. Tijdens de cursus dagen hebben we vooral veel gehoord over de Americaanse cultuur, over dingen die we wel en niet moeten doen, EHBO etc.
Tijdens deze dagen heb ik geloof wel 4 emails gehad van meiden die al bij hun gezin zitten en die me welkom heette. Dit was zo ontzettend leuk! Ook zat er een nederlands meisje bij die vlakbij mij woont.

Woensdag avond hebben de we New York tour gedaan. Dit was echt suuperr gaaf!! Zoooveeel mooie dingen gezien. Ik ga zeker nog een keer terug, misschien wel meerdere, haha.

Donderdag was de laatste cursus dag. En om half 3 zijn een aantal meiden en ik naar het trein station gebracht. Hier heb ik erg moeten lachen, (& jij weet wel waarom he Anne- will ;) HAHA!) We hadden nogal wat moeite met onze bagage.. Het ging zeg maar niet helemaal vanzelf, haha. We moesten goed ons best doen om het allemaal mee te krijgen, maar uiteindelijk is dit natuurlijk gewoon gelukt. Eerst moesten we onze tickets halen uit een appraat en toen moesten we minstens een uur wachten tot we naar onze trein konden gaan. Het wachten ging best snel voorbij en eenmaal in de trein aangekomen, was het daar natuurlijk weer een gedoe met AL die oh zo leuke koffers, hahha! Het was chaos kan ik wel zeggen. Gelukkig hadden Anne- wil (ander nederlands meisje) en ik snel een plek gevonden om te zitten, maar ook voor onze koffers. Het was echt heel raar in de trein waren gewoon stopcontacten, je kon eten halen en je had overal wifi. Ik kan me niet herinderen dat we dat in NL ook hebben?!?!;p Heel apart. De trein reis duurde 3,5 uur, en ging gelukkig snel voobij. Muziekjes luisteren, pingen en w'appen met al mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes uit NL (die ik heel erg mis) en lekker veel gekletst met Anne- wil. De tijd kwam dichter en dichter bij er gingen steeds meer meiden uit de trein en jawel toen kwam er een moment dat ik ook uit de trein moest natuurlijk. Ik kan je vertellen mijn hart ging tekeer. Na een dikke knuffel aan Anne- wil te hebben gegeven, waar ik me zo op mijn gemak bij voelde, ging ik dan toch echt uit de trein. Opweg naar mijn familie en geen idee wat ik kon verwachten, een beetje wel natuurlijk. Maar het blijft spannend. Ik moest met de lift naar boven en daar zouden ze op me staan wachten. Toen ik uit de lift stapte zag ik ze al staan, denk toch wel net zo zenuwachtig als mij. Ik kreeg gelijk een warm welkom en een knuffel. Ze helpte me met mijn spullen en zo liepen we pratend naar de auto. Dit was dus een GROTE auto, haha! Ze zeiden me doodleuk dat ik nog in een grotere ga rijden straks, hahah! Dat word nog leuk. We hebben heel de weg gezellig gekletst en toen we thuis kwamen kreeg ik een tour door het huis. Erg mooi allemaal, en groot natuurlijk, want dat is alles hier in America. Ook kreeg ik mijn kamer & badkamer te zien waar ik erg blij van werd. Heel mooi en het bed slaapt heeerlijk!! Heb echt wel een plek voor mezelf. Toen ik de tour kreeg door het huis zijn we heel stilletjes even langs Sam zijn kamer gegaan (3jaar) hij wilde me zooo graag ontmoeten, maar hij moest natuurlijk gaan slapen, omdat het laat was. Toen we daar kwamen was hij nog wakker en heb ik hem ontmoet. Hij is zo lief en praat veel. Hij vroeg gelijk; Can I sleep with dominique, haha! He thinks my bed is fancy, really cute. Daarna ben ik eigenlijk gelijk naar bed gegaan, ik was zo ontzettend moe van alle indrukken en de lange dagen die ik had gemaakt. Vandaag kon ik lekker uitslapen en heb ik mijn internet geregeld. Erg fijn. Kan gewoon pingen en w'appen hier in het huis voor degene die dat nog niet wisten. Ook heb ik een nieuwe telefoon gekregen waarmee ik 200 minuten mee kan bellen, onbeperkt kan smsen en op kan internetten. Toen ik uit bed kwam heb ik lekker gedoucht en ben toen naar beneden gegaan. Daar heb ik de nanny ontmoet en Ian. De nanny was aardig en Ian is een heel leuk kindje. Hij is heel erg happy, lacht veel en probeert overal op te klimmen. Ik heb geskyped met mijn papa en mama, dit was heel fijn. En daarna ook nog even met Jasper, ook erg leuk. Daarna ben ik op pad gegaan samen met Tanya. We zijn naar de target gegaan (helee grotee winkel waar je echt alles kan kopen), daarna weer terug naar huis even geluncht en toen een sportschool bezocht waar we een tour kregen. Daarna hebben we ons gelijk ingeschreven, het was er erg groot en je kan er veel doen. Fitnissen, zwemmen, yoga of bijvoorbeeld zumba. Nu nog een sportoutfit en sportschoenen and I'm ready to go. Nou niet helemaal, eerst maar is in die grote auto leren rijden en de weg leren kennen, haha! Ik ga eerst nog veel oefenen met Tanya voordat ik alleen ga rijden met de kindjes. Dit vind ik zelf ook wel prettig. Het is hier zo anders. Daarna nog even naar een andere supermarkt geweest en dat was het wel. Toen we thuis kwamen heb ik nog even met Sam en Ian gespeelt en toen even wat vrije tijd. Daarna heb ik ze mijn cadeautjes gegeven. Ze waren er echt heel blij mee. Met de stroopwafels, dropjes, babbelaars en chocolade, haha! En ook met derest natuurlijk. Toen we daar mee klaar waren ben ik mee gegaan om Ian in bad te doen en daarna naar bed te brengen en toen dat was gebeurd ging Sam. Verder heb ik lekker tv gekeken, de lekkerstee sushi ooit gegeten<3 (sorry suus(a)), wijn gedronken en vooral heel veel gekletst en gelachen met Tanya. Erg gezellig dus tot nu toe:) Hoop dat het zo blijft gaan, want dan word het vast en zeker echt een top jaar.

Dit weekend is het st patricks day, blijkbaar een hele happening (ik weet niet precies wat het inhoud:$, haha) Ik ga zondag met een aantal meiden naar de optocht kijken, ben heel benieuwd. En heb er natuurlijk zin in =)

xxxxxx do

  • 17 Maart 2012 - 06:13

    Evelyn:

    Wat een leuk verslag geweldig ben zo blij voor je xxx

  • 17 Maart 2012 - 09:13

    Sylvia:

    Oww!! Het klinkt nu al helemaal geweldig!! Leuk stukje heb je geschreven! Die mega grote auto, daar wen je wel aan :) (heb er op Curacao ook in een gereden) en als je volgend jaar hier in je kleine autootje rijdt zou je wel weer zo'n grote willen!

    Veel plezier met alle nieuwe indrukken!

    Groetjes Sylvia

  • 17 Maart 2012 - 12:45

    Carlijn:

    He lieverd!
    Heel leuk om je blogs te lezen meis. Het klinkt echt zo leuk allemaal! En je had gewoon al sushi hahahah..

    Big kisses & huggiess

  • 17 Maart 2012 - 13:50

    Riet:

    Wauw wat heb je al veel meegemaakt. Is dat je kamer op die foto's? Ziet er super uit! Je houdt het daar vast wel een jaartje vol. Have fun! k Zie je nog wel een keer op skype.

  • 17 Maart 2012 - 15:21

    Ada Van Bremen:

    Hi Dominque

    Zo nou dat ziet er toch wel als een droom uit, geniet er maar van have a good time.

    By, by uit Goes

  • 17 Maart 2012 - 20:54

    Marjolein:

    Hee Doo'tje!!

    Wat een leuk verhaal! En wat een super foto's!!
    Klinkt allemaal top;) Maar toch wens ik je veel succes!! :D (ook met auto rijden;))
    Geniet van die lieve kindjes;)

    Liefs,xx

  • 17 Maart 2012 - 20:59

    Suzanne:

    Hey Meis,

    Wat klinkt het daar geweldig, ik word er stiekem gewoon jaloers van!
    Volgensmij kun je daar ontzettend goed winkelen ;)!
    Die auto is wel helemaal geweldig & die badkamer ook die is echt mega groot.
    Wat fijn dat het zo goed klikt tussen jou en de familie. Geniet er van!

    Veel liefs!

  • 18 Maart 2012 - 11:33

    Jolanda:

    heerlijk om al die enthousiaste verhalen te lezen en dat de eerste indrukken zo goed zijn, dat is wel heel fijn. enne ja echt alles in Amerika is groter dan wat wij gewend zijn, dus daar moet je van genieten. Je had gewoon alleen handbagage mee moeten nemen, er is daar genoeg te koop!

  • 21 Maart 2012 - 16:16

    Evelien:

    SUPER leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt Do! en leuk dat je ook nog gewoon kan what'sappen, kan ik je ook nog eens een berichtje doen.. ;-)
    ik ga je in de gaten houden, vind het zo leuk voor je!
    nog heel veel plezier schattie, tot het volgende reisverslag hihi..

    dikke kus <3

  • 23 Maart 2012 - 08:16

    Frans En Majo:

    Hoi Dominique,

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!. En wat een mooie foto's heb je toegevoegd.
    Zo leuk om de kinderen te zien waar je voor zorgt. En wat een grote auto om in te rijden.
    maar dat ben je waarschijnlijk zo gewend? Je hebt een mooie kamer zo te zien!
    Hiet gaat alles z'n gangetje, Frans voelt zich inmiddels beter, de operatie was niet afdoende
    maar het is wel veel beter geworden. Woensdag waren we bij Oma, 88 jaar geworden, da's niet gering hè! Je ouders waren er ook en we hebben gezellig over je zitten 'roddelen', nee hoor, je
    moeder vertelde dat ze tegenwoordig vlugger even op de computer kijkt of er berichtjes van jou zijn. Zo gaat dat hè, kleintjes worden volwassen en vliegen letterlijk uit. Hoe gaat het met sporten?
    Is dat ook allemaal zo groot en massaal?
    We wensen je opnieuw nog veel succes en plezier en vinden het heel leuk om je berichten te lezen!
    Liefs, dikke kus van ons.

  • 02 April 2012 - 14:14

    Gitta:

    Hoi Do,
    Wat een avontuur he.
    Ik ben blij dat je het tot nu zo naar je zin hebt.
    Je schrijft erg leuk en je moet er zeker maar van genieten.
    De foto's zijn ook super wij krijgen hier in het verre Nederland een goede indruk van je leventje daar.
    En ja in Amerika is alles much bigger.
    Veel plezier verder en tot je volgende blog.
    Groetjes van ons allemaal,
    Gitta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Winchester

Au pair met Activity International

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

Laatste verslag vanuit de states

15 November 2012

8 months

03 Oktober 2012

6,5 months

16 Juli 2012

The boys,Traveling,Adjusting life

20 Juni 2012

Week 13
Dominique

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 29220

Voorgaande reizen:

11 Maart 2012 - 11 April 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: